Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia (CROSBI ID 185133)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia // Journal of international scientific publications : economy & business, 2 (2008), 227-235

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante

engleski

Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia

U radu se uspoređuju karakteristike hrvatskog i europskog naftnog tržišta te glavni trendovi i marketinške strategije koje primjenjuju najveća naftna poduzeća. Primarna metoda istraživanja temeljena je na dubinskim intervjuima s ekspertima u industriji nafte. Zaključak rada ukazuje kako postojeći trendovi unutar industrije nafte i plina mogu imati negativne posljedice na relativni tržišni udio manjih industrija nafte i plina, poput INA-e. Znanstveni doprinos rada je u analizi strategija geografskog širenja, diferencijacije, niskih troškova i strateških saveza. Poseban naglasak stavlja se na strateške saveze između malih poduzeća i velikih integriranih korporacija.

Marketing strategy; Oil and Gas Company; Croatia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2008.

227-235

objavljeno

1314-7242

Povezanost rada

nije evidentirano