Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia (CROSBI ID 185133)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante
engleski
Marketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia
U radu se uspoređuju karakteristike hrvatskog i europskog naftnog tržišta te glavni trendovi i marketinške strategije koje primjenjuju najveća naftna poduzeća. Primarna metoda istraživanja temeljena je na dubinskim intervjuima s ekspertima u industriji nafte. Zaključak rada ukazuje kako postojeći trendovi unutar industrije nafte i plina mogu imati negativne posljedice na relativni tržišni udio manjih industrija nafte i plina, poput INA-e. Znanstveni doprinos rada je u analizi strategija geografskog širenja, diferencijacije, niskih troškova i strateških saveza. Poseban naglasak stavlja se na strateške saveze između malih poduzeća i velikih integriranih korporacija.
Marketing strategy; Oil and Gas Company; Croatia
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2
2008.
227-235
objavljeno
1314-7242