Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija Porterovih generičkih strategija i postizanje konkurentskih prednosti na primjeru automobilske industrije (CROSBI ID 185102)

Prilog u časopisu | stručni rad

Vrdoljak Raguž, Ivona ; Tolušić, Marijan Implementacija Porterovih generičkih strategija i postizanje konkurentskih prednosti na primjeru automobilske industrije // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 1; 381-398

Podaci o odgovornosti

Vrdoljak Raguž, Ivona ; Tolušić, Marijan

hrvatski

Implementacija Porterovih generičkih strategija i postizanje konkurentskih prednosti na primjeru automobilske industrije

Predmet istraživanja ovog rada postizanje je konkuretske prednosti u automobilskoj industriji implementacijom Porterovih generičkih poslovnih strategija. Postizanje konkurentske prednosti nužno je ukoliko poduzeće želi dugoročno opstati na tržištu. Za odabir konkurentske strategije važan je relativni položaj poduzeća u industriji jer takvo pozicioniranje određuje hoće li profitabilnost poduzeća biti iznad ili ispod prosjeka industrije. Poduzeće u odnosu na konkurente primjenom Porterovih generičkih poslovnih strategija može na tri načina ostvariti konkurentsku prednost: diferencijacijom, niskim troškovima i fokusiranjem. Svrha je rada istražiti i analizirati sve značajke Porterovih generičkih poslovnih strategija kojima se postiže konkurentska prednost. Cilj je rada prikazati kako poduzeća u automobilskoj industriji ostvaruju konkurentsku prednost primjenom Porterovih generičkih poslovnih strategija.

Porterove generičke poslovne strategije ; konkurentska prednost ; automobilska industrija

nije evidentirano

engleski

Implementation of Porter's generic business strategies and enchasing competitive advantage in the automobile industry

nije evidentirano

Porter's generic business strategies ; competitive advantage ;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (1)

2012.

381-398

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost