Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Područja nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 372800)

Ocjenski rad | diplomski rad

Birtić, Veronika Područja nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju / Rojko, Pavel (mentor); Šulentić Begić, Jasna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Birtić, Veronika

Rojko, Pavel

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Područja nastave glazbene kulture u primarnom obrazovanju

Otvorenim modelom nastave glazbe, područje slušanja glazbe je obvezno i središnje u nastavi glazbe, dok su ostala nastavna područja varijabilna, tj. učitelj se vodi psihološkim i kulturno-estetskim načelom pri odabiru istih. Nastava glazbene kulture trebala bi imati za cilj razvoj učeničkog ukusa koji će pridonijeti kritičkom mišljenju, a upravo se aktivnim slušanjem glazbe ostvaruje cilj predmeta. U radu se polazi od nekoliko istraživačkih pitanja na koja se odgovorilo analizirajući anketni upitnik i dnevnik praćenja nastavnih sati. Anketom se htjelo ispitati mišljenje učitelja o bitnosti nastavnih područja, kompetentnosti te preferiranju pojedinog nastavnog područja, dok je svrha dnevnika praćenja nastavnih sati bila ustanoviti provode li učitelji otvoreni model nastave glazbe, na koji ga način provode te kolika je zastupljenost pojedinog nastavnog područja. Analizom anketnog upitnika utvrđeno je kako učitelji preferiraju upravo ono nastavno područje koje smatraju najbitnijim te se isto tako u tom području osjećaju i najkompetentnijima. Područje u kojem se tako osjećaju je područje pjevanja. Prema analizi dnevnika praćenja uočeno je kako većina učitelja i dalje provodi integrativni model. Učitelji kao izabranu aktivnost najčešće odabiru aktivnost pjevanja te s tim područjem povezuju područje sviranja i plesanje. Području slušanja glazbe u većini nastavnih sati ne pridaje se prevelika važnost.

nastava glazbe; otvoreni model; područja u nastavi glazbe; aktivno slušanje glazbe; psihološko i kulturno-estetsko načelo

nije evidentirano

engleski

Areas of teaching music education in primary education

nije evidentirano

teaching music; open model of music education; curriculum areas in music education; actively listening to music; psychological and cultural-aesthetic principle

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

05.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija