Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije (CROSBI ID 588062)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Matić, Daniela ; Stojan, Nataša
hrvatski
Oglasi za posao kao oblik javne komunikacije
U radu će se na primjerima oglasa za posao objavljenima u dnevnom tisku tijekom ožujka/travnja 1997., 1998., 2002., 2007. i 2008. (Slobodna Dalmacija, Večernji list i Jutarnji list) prikazom njihove tekstualne strukture i komunikacijskih značajki pratiti i analizirati kako i koliko se diskursni žanr oglašavanja slobodnih radnih mjesta mijenjao tijekom odabranoga razdoblja. Oglašavanje kao oblik javne komunikacije u kojemu se poslodavci obraćaju potencijalnim kandidatima putem tiska doživljava promjene u formalnome i sadržajnome pogledu u prvom redu dolaskom stranih tvrtki na hrvatsko tržište rada te gospodarskim i društvenim transformacijama izazvanima tranzicijskim procesima. Na temelju prikupljenoga korpusa pokušat će se utvrditi kojim su jezičnim (a i nejezičnim) sredstvima poslodavci željeli privući pozornost kandidata i predstaviti snagu svoje tvrtke u navedenome razdoblju.
oglasi za posao ; diskurs ; kritička diskurzivna analiza ; žanr ; reklame
nije evidentirano
engleski
Job advertisements as a form of public communication
nije evidentirano
job advertisements ; discourse ; critical discourse analysis ; genre ; advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-84.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Lingvistika javne komunikacije: sociokulturni, pragmatički i stilistički aspekti
Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-314-002-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096