Određivanje cijene oglasa na tržištu sponzoriranog oglašavanja (CROSBI ID 372769)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bagić, Ivana
Podobnik, Vedran
Petrić, Ana
hrvatski
Određivanje cijene oglasa na tržištu sponzoriranog oglašavanja
Oglašivačke aukcije primjenjuju se u sponzoriranom oglašavanju, gdje se plaćeni oglasi smještaju uz generičke rezultate web-pretrage, pri čemu se pozicija i cijena oglasa određuju mehanizmom aukcije. Cilj ovog rada bio je osmisliti strategiju za određivanje ponuđene cijene oglasa uz pomoć povijesnih podataka koje u oglašivačkoj aukciji koristi sudionik oglašivač. U radu je osmišljena strategija za određivanje ponuđene cijene koja koristi tehnike strojnog učenja i otkrivanja znanja u velikim skupovima podataka. Nova strategija implementirana je u oglašivača CrocodileAgent i verificirana u natjecanju Trading Agent Competition Ad Auctions (TAC/AA) 2012. godine, a pokazala se uspješnom u procijeni sastava populacije na tržištu te u predviđanju ponuđene cijene, za ostvarivanje željene pozicije oglasa. Prijedlog za poboljšanje funkcionalnosti agenta CrocodileAgent je uvesti korekciju predviđanja sastava populacije korisnika i ponuđene cijene za vrijeme natjecanja TAC/AA.
sponzorirano oglašavanje; inteligentni programski agent; oglašivačke aukcije; TAC/AA; CrocodileAgent; strojno učenje
nije evidentirano
engleski
Calculation of Cost-Per-Click in sponsored search market
nije evidentirano
sponored search; intelligent software agents; advertising auctions; TAC/AA; CrocodileAgent; machine learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
03.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb