Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 58616

Marketing u turizmu


Weber, Sanda; Boranić, Snježana
Marketing u turizmu, Varaždin: Vadea d.o.o., 2000 (monografija)


Naslov
Marketing u turizmu
(Tourism marketing)

Autori
Weber, Sanda ; Boranić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna

Izdavač
Vadea d.o.o.

Grad
Varaždin

Godina
2000

Stranica
113

ISBN
953-6125-02-1

Ključne riječi
marketing; turizam; turistički proizvod
(marketing; tourism; tourist product)

Sažetak
Knjiga Marketing u turizmu namijenjena je čitateljima koji se žele upoznati s osnovnim koncepcijama marketinga u turizmu kao cjelovite i sustavne poslovne orjentacije. Sadržaj knjige podijeljen je u šest poglavlja, a počinje s poglavljem Upravljanje marketingom u kojom su obrađeni pojam i razvoj marketinga kao suvremene poslovne koncepcije. Poglavlja koja slijede Marketinško okruženje i Marketinško istraživanje govore o turističkim potrebama i motivacijama, ponašanjima potrošača u turizmu, marketinškom okruženju, procesu istraživanja, metodama i instrumetima i područjima istraživanja. Slijedi poglavlje Elementi marketinškoga spleta koji detaljnije razrađuju svaki element zasebno – turistički proizvod, kanali prodaje, promocija i distribucija. Zadnja dva poglavlja obrađuju Planiranje marketinga i Primjenu i kontrolu marektinga. U poglavlju o planiranju detaljnije je obuhvaćen sam proces marketinškog planiranje, anliza stanje i postavljanje ciljeva, segmentacija i pozicioniranje na tržištu te izbor marketinških strategija. Primjena i kontrola marketinga sadrži organizaciju marketinga, marektinški informacijski sustav, kontrolu marektinških aktivnosti te primjena marketiga po područjima. Na kraju knjige nalazi se Pojmovnik s objašnjenima osnovnih pojmova koji se koriste u suvremenom marketingu te popis korištene literature.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
01260101

Ustanove
Institut za turizam, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Weber, Sanda; Boranić, Snježana
Marketing u turizmu, Varaždin: Vadea d.o.o., 2000 (monografija)
Weber, S. & Boranić, S. (2000) Marketing u turizmu. Varaždin, Vadea d.o.o..
@book{book, collectioneditor = {Cingula, Marijan}, year = {2000}, pages = {113}, keywords = {marketing, tourism, tourist product}, isbn = {953-6125-02-1}, title = {Tourism marketing}, keyword = {marketing, tourism, tourist product}, publisher = {Vadea d.o.o.}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }