Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i značaj izložbi meda u promociji proizvoda – mišljenje pčelara (CROSBI ID 587858)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Brščić, Kristina ; Poljuha, Danijela ; Šiklić, Josip Uloga i značaj izložbi meda u promociji proizvoda – mišljenje pčelara // TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES O RURALNOM TURIZMU „Ruralni turizam – pokretač održivog razvoja“ / Katica, Dijana ; Demonja, Damir (ur.). Zagreb: Klub članova, 2012. str. 92-93

Podaci o odgovornosti

Brščić, Kristina ; Poljuha, Danijela ; Šiklić, Josip

hrvatski

Uloga i značaj izložbi meda u promociji proizvoda – mišljenje pčelara

Svrha istraživanja: „Dani meda“ u Pazinu regionalna su izložba meda koja je ove godine u veljači održana sedmi put. Svrha istraživanja bila je utvrditi mišljenje pčelara, sudionika izložbe o ovoj izložbi kako bi se buduće izložbe mogle planirati tako da zadovolje zahtjeve sudionika i postanu što bolji turistički proizvod odredišta, Istre. Metodologija/pristup: Istraživanje je provedeno u veljači ove godine u okviru izložbe „Dani meda“. Za tu svrhu kreiran je anketni upitnik. Anketiranje su proveli učenici Gimnazije i strukovne škole Jurja Dobrile u Pazinu. Anketirano je ukupno 34 pčelara, sudionika izložbe. Anketa je sadržavala ukupno 31 pitanje otvorenog i zatvorenog tipa. Pitanja su se odnosila na socio- demografske karakteristike, način pčelarenja i motive sudjelovanja. Rezultati: Manifestacije posvećene poljoprivrednim proizvodima postaju sve zanimljivije posjetiteljima i/ili turistima i postaju važan dio promocije područja. Rezultati istraživanja očituju se u prepoznavanju najvažnijih elemenata manifestacije od strane samih sudionika te najvažnijih motiva sudjelovanja u izložbi. U radu je također dan prikaz rezultata ocjenjivanja na svim izložbama „Dani meda“. Zaključak je da sudionici u pravilu smatraju vrlo važnim sudjelovanje na ovoj ili sličnim izložbama te se većina ispitanika izjasnila da elemente kao što su izgradnja imidža, promocija, prodaja vlastitih proizvoda, izgradnja odnosa s ostalim proizvođačima, smatraju vrlo važnim ili iznimno važnim kod donošenja odluke o sudjelovanju na izložbi. Izvornost/Doprinos/Vrijednost: U radu su predstavljeni podaci primarnog istraživanja, dakle, dobivena su mišljenja izravno od korisnika i nositelja ove manifestacije. Poznavanje njihovih motiva važno je radi daljnjeg razvoja ove izložbe, kao i područja u kojem se realizira. Kako su pčelari, sudionici ove izložbe, poljoprivredni proizvođači, ovakve manifestacije imaju utjecaj na razvoj ruralnih područja. Praktična primjena: Temeljem dobivenih mišljenja sudionika moguće je kvalitetnije planirati buduće izložbe s ciljem razvoja turističkog proizvoda (izložbe) uključivanjem većeg broja poljoprivrednih proizvođača (pčelara) u regiji.

med; izložba; ruralni turizam; Istra; pčelari

nije evidentirano

engleski

The role and importance of honey exhibition in the product promotion – the opinion of beekeepers

nije evidentirano

honey; exhibition; rural tourism; Istria; beekeepers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

92-93.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES O RURALNOM TURIZMU „Ruralni turizam – pokretač održivog razvoja“

Katica, Dijana ; Demonja, Damir

Zagreb: Klub članova

1848-4964

Podaci o skupu

Treći međunarodni kongres o ruralnom turizmu "Ruralni turizam – pokretač održivog razvoja"

predavanje

23.05.2012-26.05.2012

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice