Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 585622

Simulacijski model obrazovanja na daljinu za Pomorce.


Nenadić Andrija
Simulacijski model obrazovanja na daljinu za Pomorce. 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Simulacijski model obrazovanja na daljinu za Pomorce.
(Simulation model of distance education for seafarers)

Autori
Nenadić Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2010

Stranica
236

Mentor
Boras, Damir

Ključne riječi
Obrazovanje na daljinu; e-learning; ICT; LMS
(Distance learning; e-learning; ICT; LMS;)

Sažetak
Uvodni dio rada disertacije pod naslovom ‘Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce’ definira problem, predmet i objekt istraživanja, postavlja se znanstvena hipoteza, određuju svrha i ciljevi istraživanja, navode najvažnije znanstvene metode te se obrazlaže struktura rada. Drugi dio, “Mogućnosti suvremenih ICT programa u obrazovnim sustavima”, obuhvaća šest poglavlja (1. Važnost obrazovanja na daljinu ; 2. Razvoj teorije i prakse obrazovanja na daljinu ; 3. Što je e-učenje? ; 4. Obrazovni resursi ; 5. Spremnost Hrvatske za e-učenje, 6. Pomorstvo i e-učenje) i prikazuje razvoj teorije i prakse kao i važnost obrazovanja na daljinu. Posebna pozornost posvećena je dosadašnjim teorijskim spoznajama i uočenim problemima (s posebnim osvrtom na polju pomorstva) u obrazovanju na daljinu i e-učenju. Na samom kraju ovoga dijela prikazuje se stanje obrazovnih resursa u Hrvatskoj sa posebnim osvrtom na pomorstvo i online nastavu. Treći dio, “Prijedlog financijskog plana i prikaz istraživanja za implementaciju nastave podržane suvremenim tehnologijama na Pomorskom fakultetu u Splitu”, obuhvaća dva poglavlja s naslovima 7. Troškovi studiranja i 8. Istraživanje nastave podržane suvremenim tehnologijama na Pomorskom fakultetu u Splitu. U tom se kao studija slučaja, analizira prijedlog financijskog plana pri uvođenju novih tehnologija u obrazovni sustav Pomorskog fakulteta u Splitu, te u poglavlju "Troškovi studiranja" konstatira da je uz pitanje učinkovitosti pojedinih sustava obrazovanja na daljinu i njihove kvalitete, jedan od presudnih čimbenika pri odabiru najprikladnijeg sustava pitanje sredstava potrebnih za njihovo funkcioniranje. Četvrti dio, “Teorijska podloga obrazovanja i prikaz modela u kontekstu online učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu”, obuhvaća tri poglavlja (9. Ciljevi učenja, 10. Prikaz modela u kontekstu online učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu i 11. Idejno rješenje e-učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu) i posvećen je teorijskom modelu obrazovanja na Pomorskom fakultetu u Splitu u kontekstu online učenja. Uz prikaz ciljeva učenja dan je i predložak procesa poučavanja i učenja uz pojedine metode i stilove poučavanja i učenja. Posebna je pozornost posvećena odnosima između nastavnih strategija i metoda poučavanja kao i načelima procjene znanja, svrsi procjene, njezinim nedostacima i tehnologijama. U završnom se, petom dijelu ("Zaključak"), na temelju hipoteze postavljene u radu, zaključuje da Pomorski fakultet u Splitu može i treba primijeniti pogodnosti koje nude suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i usavršavanju pomoraca i kandidata za pomorce. U šestom dijelu, s naslovom “Literatura", dan je opsežan prikaz upotrijebljene literature, a u sedmom dijelu "Prilozi" kao primjeri, prikazane su neke od potrebnih svjedodžbi koje pomorci trebaju tijekom svojega cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja, Pravilnik o zvanjima i svjedodžbama o osposobljenosti pomoraca koji je propisalo Ministarstvo mora, turizma prometa i razvitka RH, 2005. godine, te dodatno primjeri nekoliko web portala institucija koje se bave obrazovanjem i usavršavanjem pomoraca putem online nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA