Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 184967)

Prilog u časopisu | stručni rad

Delaš, Magdalena ; Dragun, Dragica Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole // Život i škola = Life and school, 18 (2007), 2; 71-82

Podaci o odgovornosti

Delaš, Magdalena ; Dragun, Dragica

hrvatski

Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole

Bajka, prostor čudesnog i neobičnog, isprva se sluša, potom čita i uči. Prije nego su uključeni u školski sustav djeca znaju za Hansa Christiana Andersena i njegove bajke. U nižim razredima osnovne škole kao lektirno se djelo predlaže bajka Ružno pače. Rad donosi spoznaje o recepciji Andersenovih bajki, do kojih se došlo anketnim upitnikom, i metodički model interpretacije bajke Ružno pače u drugom razredu osnovne škole.

bajka; Hans Christian Andersen; Ružno pače

nije evidentirano

engleski

Reception of Andersen's fairy tales and the interpretation of The Ugly Duckling fairy tale in lower grades of primary school

nije evidentirano

fairy tale; Hans Christian Andersen; The Ugly Duckling

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (2)

2007.

71-82

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Filologija