Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 184967)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Delaš, Magdalena ; Dragun, Dragica
hrvatski
Recepcija Andersenovih bajki i metodička interpretacija bajke Ružno Pače u nižim razredima osnovne škole
Bajka, prostor čudesnog i neobičnog, isprva se sluša, potom čita i uči. Prije nego su uključeni u školski sustav djeca znaju za Hansa Christiana Andersena i njegove bajke. U nižim razredima osnovne škole kao lektirno se djelo predlaže bajka Ružno pače. Rad donosi spoznaje o recepciji Andersenovih bajki, do kojih se došlo anketnim upitnikom, i metodički model interpretacije bajke Ružno pače u drugom razredu osnovne škole.
bajka; Hans Christian Andersen; Ružno pače
nije evidentirano
engleski
Reception of Andersen's fairy tales and the interpretation of The Ugly Duckling fairy tale in lower grades of primary school
nije evidentirano
fairy tale; Hans Christian Andersen; The Ugly Duckling
nije evidentirano