Programi poticanja čitanja u osnovnoškolskim knjižnicama (CROSBI ID 372618)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bošnjak, Ana
Petr Balog, Kornelija
Martinović, Ivana
hrvatski
Programi poticanja čitanja u osnovnoškolskim knjižnicama
Suvremena je školska knjižnica informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole. Jedna je od temeljnih zadaća školske knjižnice razvijanje ljubavi prema prema knjizi i čitanju. Usađivanje ljubavi prema knjizi jedan je od preduvjeta za uspješna postignuća u učenju i razumijevanju, poticanju mašte i uživanje u čitanju. Mladom čitatelju čitanje između ostalog pomaže pripremiti ga za život, pomaže mu u sazrijevanju i utječe na oblikovanje njegove osobnosti. Na izgradnju odnosa pojedinca prema knjizi utječu mnogi čimbenici. Neki su od njih obitelj, suvremeni mediji i obvezna školska lektira, koja često učenika odbija od knjige. U nastojanju da se odgoje ljubitelji knjige, organiziraju se raznovrsni programi poticanja čitanja – kvizovi, književni susreti, čitateljski klubovi, tribine, radionice kreativnog pisanja itd. Pri osmišljavanju i provođenju programa korisni su suradnja i timski rad školskog knjižničara, nastavnog osoblja, knjižničara narodnih knjižnica i sl. Rad donosi pregled nekoliko takvih programa – u Sjedinjenim Američkim Državama i u Hrvatskoj.
čitanje iz užitka; školska knjižnica; knjižnični programi; poticanje čitanja
nije evidentirano
engleski
Programs for Encouragement Reading in Primary School libraries
nije evidentirano
school library; library programs; encouraging reading
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
05.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek