Oblikovanje mrežne stranice školske knjižnice i njezina uloga u promicanju informacijske pismenosti (CROSBI ID 372588)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Riger-Knez, Danijela
Stričević, Ivanka
hrvatski
Oblikovanje mrežne stranice školske knjižnice i njezina uloga u promicanju informacijske pismenosti
Ovim radom želi se ukazati na potrebu da školska knjižnica u svom radu iskoristi sve mogućnosti koje se pružaju u novom informacijskom okruženju kako bi ostvarila svoje poslanje. Školske knjižnice moraju se nametnuti suvremenoj školskoj zajednici kao informacijsko središte, čije se usluge mogu koristiti s bilo kojeg mjesta. Mrežna stranica školske knjižnice u tom slučaju može biti funkcionalan alat za učenje i poučavanje. Rad na mrežnoj stranici školske knjižnice potaknut će nužnu suradnju između knjižničara i predmetnih nastavnika gradeći važnu bazu informacija korisnu učenicima i nastavnicima. Suradnja u kreiranju mrežne stranice, kao i njezino korištenje, razvijat će svijest o potrebi informacijske pismenost i vještina informacijske pismenosti. U radu se istražuje proces kreiranja mrežne stranice školske knjižnice Hotelijersko-turističke i ugostiteljske škole te donose smjernice za izradu mrežne stranice.
mrežna stranica; informacijska pismenost; školska knjižnica; učenje; poučavanje; suradnja
nije evidentirano
engleski
Webpage of the school library and its role in information literacy promotion
nije evidentirano
web page; information literacy. school library; learning; teaching; cooperation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
03.03.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar