Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole (CROSBI ID 184827)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Botić, Tanja Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole // Život i škola = Life and school, 27 (2012), 1; 38-54

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Botić, Tanja

hrvatski

Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole

Cilj je ovog rada ispitati odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole (5. i 7. razred, N=211) te utvrditi koliko se kvaliteta razvijenosti socijalnih vještina manifestira na školski uspjeh, uvažavajući spol i dob učenika. Prosječni rezultati istraživanja, na deskriptivnoj razini, daju naznake da su socijalne vještine i školski uspjeh povezani, o čemu govore i nalazi drugih autora (Dautović, 2007), odnosno ispitani učenici koji svoje socijalne vještine procjenjuju pozitivno, te ih smatraju poželjnim i primjereno razvijenim, prolaze i s boljim školskim uspjehom. Isto tako, djevojčice u prosjeku postižu bolji školski uspjeh i pozitivnije od dječaka procjenjuju razvijenost svojih socijalnih vještina, ali na pojedinačnoj razini, unutar dobi, spola i školskog uspjeha pojavljuju se i odstupanja koja nisu zanemariva. Stoga školski uspjeh kao mogući prediktor razvijenosti socijalnih vještina unutar dobi i spola traži daljnja istraživanja primjerenim instrumentima i statističkim postupcima.

Socijalne vještine; školski uspjeh; učenici; spol i dob

nije evidentirano

engleski

Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students

nije evidentirano

Social skills; academic achievement; students; gender and age.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2012.

38-54

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija