Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole (CROSBI ID 184827)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Botić, Tanja
hrvatski
Odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole
Cilj je ovog rada ispitati odnos školskog uspjeha i socijalnih vještina kod učenika osnovne škole (5. i 7. razred, N=211) te utvrditi koliko se kvaliteta razvijenosti socijalnih vještina manifestira na školski uspjeh, uvažavajući spol i dob učenika. Prosječni rezultati istraživanja, na deskriptivnoj razini, daju naznake da su socijalne vještine i školski uspjeh povezani, o čemu govore i nalazi drugih autora (Dautović, 2007), odnosno ispitani učenici koji svoje socijalne vještine procjenjuju pozitivno, te ih smatraju poželjnim i primjereno razvijenim, prolaze i s boljim školskim uspjehom. Isto tako, djevojčice u prosjeku postižu bolji školski uspjeh i pozitivnije od dječaka procjenjuju razvijenost svojih socijalnih vještina, ali na pojedinačnoj razini, unutar dobi, spola i školskog uspjeha pojavljuju se i odstupanja koja nisu zanemariva. Stoga školski uspjeh kao mogući prediktor razvijenosti socijalnih vještina unutar dobi i spola traži daljnja istraživanja primjerenim instrumentima i statističkim postupcima.
Socijalne vještine; školski uspjeh; učenici; spol i dob
nije evidentirano
engleski
Correlation Between Academic Achievement and Social Skills in Primary School Students
nije evidentirano
Social skills; academic achievement; students; gender and age.
nije evidentirano