Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole (CROSBI ID 372520)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tomljanović, Katarina
Rojko, Pavel
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole
Od školske godine 2006./07. nastava glazbene kulture izvodi se prema otvorenom modelu u kojemu je glazbeno područje slušanja glazbe zadana aktivnost. U glazbenoj nastavi učenike treba poticati na aktivno slušanje glazbe, zato što jedino slušanjem glazbe učenici mogu upoznati glazbu. Međutim, sistematskim promatranjem glazbene nastave u primarnom obrazovanju došlo se do zaključka da neki učitelji još uvijek aktivnosti slušanja glazbe ne pristupaju umjetnički ni estetski pa se u glazbenoj nastavi, kao i u priručnicima za učitelje koji prate udžbenike glazbene kulture, nailazi na mnoge neglazbene zadatke kojima se učenici pri slušanju potiču na zamišljanje izvanglazbenih sadržaja, premda je glazba sama po sebi neprikazivačka umjetnost. Važno je da učitelji budu svjesni ove činjenice kako bi učenici od rane dobi razvili glazbeni ukus i kritičan odnos prema glazbi, što je ujedno i konačni cilj nastave glazbene kulture.
aktivno slušanje glazbe; otvoreni model; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Listening to music in the first three grades of primary school
nije evidentirano
listening to music actively; open model; primary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
20.06.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek