Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole (CROSBI ID 372520)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomljanović, Katarina Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole / Rojko, Pavel (mentor); Šulentić Begić, Jasna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Tomljanović, Katarina

Rojko, Pavel

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Slušanje glazbe u prva tri razreda osnovne škole

Od školske godine 2006./07. nastava glazbene kulture izvodi se prema otvorenom modelu u kojemu je glazbeno područje slušanja glazbe zadana aktivnost. U glazbenoj nastavi učenike treba poticati na aktivno slušanje glazbe, zato što jedino slušanjem glazbe učenici mogu upoznati glazbu. Međutim, sistematskim promatranjem glazbene nastave u primarnom obrazovanju došlo se do zaključka da neki učitelji još uvijek aktivnosti slušanja glazbe ne pristupaju umjetnički ni estetski pa se u glazbenoj nastavi, kao i u priručnicima za učitelje koji prate udžbenike glazbene kulture, nailazi na mnoge neglazbene zadatke kojima se učenici pri slušanju potiču na zamišljanje izvanglazbenih sadržaja, premda je glazba sama po sebi neprikazivačka umjetnost. Važno je da učitelji budu svjesni ove činjenice kako bi učenici od rane dobi razvili glazbeni ukus i kritičan odnos prema glazbi, što je ujedno i konačni cilj nastave glazbene kulture.

aktivno slušanje glazbe; otvoreni model; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Listening to music in the first three grades of primary school

nije evidentirano

listening to music actively; open model; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

20.06.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija