Ishodi učenja i samo-procjena studenata na kolegiju Upravljanje okolišem (CROSBI ID 587486)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radić Lakoš, Tanja ; Perišić, Ana ; Radačić, Marko
hrvatski
Ishodi učenja i samo-procjena studenata na kolegiju Upravljanje okolišem
Odgoj i obrazovanje za okoliš važna je komponenta održivosti. Studenti stručnog studija menadžment, smjer turistički menadžment, na prvoj godini studija studiraju kolegij Upravljanje okolišem. Očekivani ishod učenja polaganjem kolegija je da studenti razumiju probleme koji se tiču vlastitog okoliša radi samostalnog donošenja odluka u poslovnom okruženju. Istraživanjem samo-procjene studenata provedenim na uzorku od 74 studenata na Veleučilištu u Šibeniku procijenjene su ocjene važnosti i stečenosti kompetencija iz područja upravljanja okolišem, te mjere promjene stava prema okolišu nakon slušanja i polaganja kolegija Upravljanje okolišem. Također, primjenom odgovarajućih statističkih metoda analizira se veza između stjecanja znanja o upravljanju okolišem i promjene stava prema okolišu.
Upravljanje okolišem; obrazovanje; kompetencije
nije evidentirano
engleski
Learning Outcomes and Self-Assessments of students in an Environmental management course
nije evidentirano
Environmental management; education; competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-60.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik apstrakata 1. Simpozijum ekoloških nauka „EOR – 2012“ Ekologija i održivi razvoj
Ramić, Larisa
Travnik: Internacionalni univerzitet Travnik
Podaci o skupu
1. Simpozijum ekoloških nauka „EOR – 2012“ Ekologija i održivi razvoj
predavanje
14.06.2012-16.06.2012
Travnik - Vlašić, Bosna i Hercegovina