Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 584266

Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa


Car Tomislav
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa 2010., magistarski rad, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Opatija


Naslov
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa
(Statistical analysis of wellness service quality)

Autori
Car Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Mjesto
Opatija

Datum
17.11

Godina
2010

Stranica
175

Mentor
Marković Suzana

Ključne riječi
Kvaliteta usluge; mjerenje; SERVQUAL; statistička analiza; wellness industrija
(Service quality; measurement; SERVQUAL; statistical analysis; wellness industry)

Sažetak
Kvaliteta usluge vrlo je značajna u svakoj uslužnoj djelatnosti, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji. Kvaliteta wellness usluge i zadovoljstvo klijenta osnovni su preduvjeti za uspješno poslovanje, prepoznatljivost i pozicioniranje na sve zahtjevnijem tržištu. Kvaliteta usluge i zadovoljstvo klijenta su dva različita koncepta koji su međusobno povezani i uvjetovani. Pozitivno utječu na ponašanje klijenata, te imaju važnu ulogu u postizanju i zadržavanju konkurentnosti i profitabilnosti poduzeća. Svrha ovog znanstvenog magistarskog rada je teorijski i empirijski istražiti koncepte kvalitete usluge s naglaskom na primjenu u wellness industriji. Stoga su glavni ciljevi istraživanja: (a) objasniti koncept kvalitete i kvalitete usluge, te postojeće metode i modele za njihovo mjerenje, (b) ocjeniti kvalitetu usluga wellnessa primjenom modificiranog SERVQUAL modela. U svrhu testiranja hipoteza korištene su metode deskriptivne, bivarijatne (t-test) i multivarijatne statističke analize (eksploratorna faktorska analiza i analiza pouzdanosti).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Autor s matičnim brojem:
Tomislav Car, (333814)