Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa (CROSBI ID 372502)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Car Tomislav
Marković Suzana
hrvatski
Statistička analiza kvalitete usluga wellnessa
Kvaliteta usluge vrlo je značajna u svakoj uslužnoj djelatnosti, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji. Kvaliteta wellness usluge i zadovoljstvo klijenta osnovni su preduvjeti za uspješno poslovanje, prepoznatljivost i pozicioniranje na sve zahtjevnijem tržištu. Kvaliteta usluge i zadovoljstvo klijenta su dva različita koncepta koji su međusobno povezani i uvjetovani. Pozitivno utječu na ponašanje klijenata, te imaju važnu ulogu u postizanju i zadržavanju konkurentnosti i profitabilnosti poduzeća. Svrha ovog znanstvenog magistarskog rada je teorijski i empirijski istražiti koncepte kvalitete usluge s naglaskom na primjenu u wellness industriji. Stoga su glavni ciljevi istraživanja: (a) objasniti koncept kvalitete i kvalitete usluge, te postojeće metode i modele za njihovo mjerenje, (b) ocjeniti kvalitetu usluga wellnessa primjenom modificiranog SERVQUAL modela. U svrhu testiranja hipoteza korištene su metode deskriptivne, bivarijatne (t-test) i multivarijatne statističke analize (eksploratorna faktorska analiza i analiza pouzdanosti).
kvaliteta usluge; mjerenje; SERVQUAL; statistička analiza; wellness industrija
nije evidentirano
engleski
Statistical analysis of wellness service quality
nije evidentirano
service quality; measurement; SERVQUAL; statistical analysis; wellness industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
175
17.11.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Opatija