Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga (CROSBI ID 587434)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pavlić, Dino ; Jadrić, Mario ; Garača, Željko Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga // 1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta / Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša (ur.). Split : Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 125-131

Podaci o odgovornosti

Pavlić, Dino ; Jadrić, Mario ; Garača, Željko

hrvatski

Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga

Mobilni marketing kao vrlo učinkovit komunikacijski kanal do krajnjeg korisnika nudi personalizirani pristup te omogućava izravan put prema ciljnim skupinama. Osnovni potencijal mobilnog marketinga leži u samoj brojci korisnika mobilnih uređaja. Naime, prema izvješću Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), u mobilnim komunikacijama na kraju 2010. bilo je čak 6.362.106 aktivnih mobilnih uređaja u Hrvatskoj, dok je ta brojka u svijetu premašila 5 milijardi. U svrhu izrade ovog rada provedeno je istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga i to s 2 aspekta. Ispitan je potencijal korištenja mobilnog marketinga od strane 45 poslovnih organizacija te 118 krajnjih korisnika u Hrvatskoj. U oba slučaja distribuirani su online upitnici sastavljeni temeljem literature istražene u teorijskom dijelu rada, pri čemu su mjerne skale prilagođene i dorađene za potrebe ovog istraživanja. Pitanjima u upitniku istraživali su se teorijski konstrukti poput: percepcije korisnosti usluga mobilnog marketinga, percepcije rizika korištenja mobilnog marketinga, normativnih uvjerenja zatim motivacijskih faktora, subjektivnih normi, te namjere korištenja usluga mobilnog marketinga. U radu je provedena analiza interne konzistentnosti mjernih skala, analiza povezanosti istraživanih teorijskih konstrukata, te komparacija rezultata dobivenih na dvije skupine ispitanika.

mobilni marketing; mobilni uređaj; marketing

nije evidentirano

engleski

Research of mobile marketing usage potential

nije evidentirano

mobile marketing; mobile phone; marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

125-131.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta

Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša

Split : Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-281-044-8

Podaci o skupu

I. INTERKATEDARSKI ZNANSTVENI SKUP ORGANIZACIJE I MENADŽMENTA S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM

predavanje

28.09.2011-30.09.2011

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti