Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga (CROSBI ID 587434)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavlić, Dino ; Jadrić, Mario ; Garača, Željko
hrvatski
Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga
Mobilni marketing kao vrlo učinkovit komunikacijski kanal do krajnjeg korisnika nudi personalizirani pristup te omogućava izravan put prema ciljnim skupinama. Osnovni potencijal mobilnog marketinga leži u samoj brojci korisnika mobilnih uređaja. Naime, prema izvješću Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), u mobilnim komunikacijama na kraju 2010. bilo je čak 6.362.106 aktivnih mobilnih uređaja u Hrvatskoj, dok je ta brojka u svijetu premašila 5 milijardi. U svrhu izrade ovog rada provedeno je istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga i to s 2 aspekta. Ispitan je potencijal korištenja mobilnog marketinga od strane 45 poslovnih organizacija te 118 krajnjih korisnika u Hrvatskoj. U oba slučaja distribuirani su online upitnici sastavljeni temeljem literature istražene u teorijskom dijelu rada, pri čemu su mjerne skale prilagođene i dorađene za potrebe ovog istraživanja. Pitanjima u upitniku istraživali su se teorijski konstrukti poput: percepcije korisnosti usluga mobilnog marketinga, percepcije rizika korištenja mobilnog marketinga, normativnih uvjerenja zatim motivacijskih faktora, subjektivnih normi, te namjere korištenja usluga mobilnog marketinga. U radu je provedena analiza interne konzistentnosti mjernih skala, analiza povezanosti istraživanih teorijskih konstrukata, te komparacija rezultata dobivenih na dvije skupine ispitanika.
mobilni marketing; mobilni uređaj; marketing
nije evidentirano
engleski
Research of mobile marketing usage potential
nije evidentirano
mobile marketing; mobile phone; marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
125-131.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta
Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša
Split : Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-281-044-8
Podaci o skupu
I. INTERKATEDARSKI ZNANSTVENI SKUP ORGANIZACIJE I MENADŽMENTA S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM
predavanje
28.09.2011-30.09.2011
Split, Hrvatska