Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 584115

Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga


Pavlić, Dino; Jadrić, Mario; Garača, Željko
Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga // 1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta / Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša (ur.).
Split i Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 125-131 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 584115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga
(Research of mobile marketing usage potential)

Autori
Pavlić, Dino ; Jadrić, Mario ; Garača, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta / Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša - Split i Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 125-131

ISBN
978-953-281-044-8

Skup
I. INTERKATEDARSKI ZNANSTVENI SKUP ORGANIZACIJE I MENADŽMENTA S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28-30.09.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mobilni marketing; mobilni uređaj; marketing
(mobile marketing; mobile phone; marketing)

Sažetak
Mobilni marketing kao vrlo učinkovit komunikacijski kanal do krajnjeg korisnika nudi personalizirani pristup te omogućava izravan put prema ciljnim skupinama. Osnovni potencijal mobilnog marketinga leži u samoj brojci korisnika mobilnih uređaja. Naime, prema izvješću Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), u mobilnim komunikacijama na kraju 2010. bilo je čak 6.362.106 aktivnih mobilnih uređaja u Hrvatskoj, dok je ta brojka u svijetu premašila 5 milijardi. U svrhu izrade ovog rada provedeno je istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga i to s 2 aspekta. Ispitan je potencijal korištenja mobilnog marketinga od strane 45 poslovnih organizacija te 118 krajnjih korisnika u Hrvatskoj. U oba slučaja distribuirani su online upitnici sastavljeni temeljem literature istražene u teorijskom dijelu rada, pri čemu su mjerne skale prilagođene i dorađene za potrebe ovog istraživanja. Pitanjima u upitniku istraživali su se teorijski konstrukti poput: percepcije korisnosti usluga mobilnog marketinga, percepcije rizika korištenja mobilnog marketinga, normativnih uvjerenja zatim motivacijskih faktora, subjektivnih normi, te namjere korištenja usluga mobilnog marketinga. U radu je provedena analiza interne konzistentnosti mjernih skala, analiza povezanosti istraživanih teorijskih konstrukata, te komparacija rezultata dobivenih na dvije skupine ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mario Jadrić (autor)

Avatar Url Željko Garača (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlić, Dino; Jadrić, Mario; Garača, Željko
Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga // 1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta / Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Alfirević, Nikša (ur.).
Split i Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 125-131 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavlić, D., Jadrić, M. & Garača, Ž. (2011) Istraživanje potencijala korištenja mobilnog marketinga. U: Buble, M., Cingula, M. & Alfirević, N. (ur.)1. interkatedarski znanstveni skup organizacije i menadžmenta s međunarodnim sudjelovanjem ; Menadžment, vođenje i organizacija u XXI. stoljeću: (Dis)kontinuiteti u praksi organizacije i menadžmenta.
@article{article, year = {2011}, pages = {125-131}, keywords = {mobilni marketing, mobilni ure\djaj, marketing}, isbn = {978-953-281-044-8}, title = {Istra\v{z}ivanje potencijala kori\v{s}tenja mobilnog marketinga}, keyword = {mobilni marketing, mobilni ure\djaj, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu i Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, year = {2011}, pages = {125-131}, keywords = {mobile marketing, mobile phone, marketing}, isbn = {978-953-281-044-8}, title = {Research of mobile marketing usage potential}, keyword = {mobile marketing, mobile phone, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu i Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font