Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalni dizajn: važnost emocija u procesu izrade web stranica (CROSBI ID 587219)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Grbavac, Ivan ; Marangunić, Nikola ; Granić, Andrina Emocionalni dizajn: važnost emocija u procesu izrade web stranica // Proceedings Microelectronics, Electronics and Electronic Technology /MEET Distributed Computing and Visualization Systems /DC-VIS Telecommunications & Information /CTI Computers in Technical Systems /CTS Intelligent Systems /CIS Computers in Education /CE Digital Economy - 9th ALADIN /DE Information Systems Security /ISS Business Intelligence Systems /miproBIS Government, Local Government, Public Services /GLGPS MIPRO Junior - Student Papers /SP/ / Biljanović, Petar (ur.). Rijeka, 2012. str. 2153-2158

Podaci o odgovornosti

Grbavac, Ivan ; Marangunić, Nikola ; Granić, Andrina

hrvatski

Emocionalni dizajn: važnost emocija u procesu izrade web stranica

U radu se ističe važnost emocija u procesu dizajna web stranica. Općenito prilikom dizajniranja bilo kojeg predmeta, važno je dizajn obogatiti onim „nečim“ što će kod korisnika izazvati pozitivne emocije. Naime, proizvod koji budi pozitivne emocije, pruža užitak korištenja te pozitivna iskustva korisnika. Važno je da dizajn svojim izgledom i pruženom funkcionalnošću implicira pozitivna iskustva koja se reflektiraju na korisnikovu ponovnu želju za korištenjem istog ili nekog sličnog proizvoda. Biološki gledano, dizajnom je važno zadovoljiti tri nivoa procesuiranja u mozgu: visceralni, bihevioralni i misaoni. Tek se u tom slučaju dizajn smatra uspješnim. U prvom dijelu rada opisuju se tri nivoa procesuiranja, njihova veza s emocijama kao i bitni aspekti o kojima prilikom dizajniranja treba voditi računa. U drugom dijelu rada donose se rezultati istraživanja u kojem se uspoređuju dvije web stranice sličnog sadržaja i funkcionalnosti, ali bitno različitog dizajna. Pretpostavka je da će web stranica koja je „ljepše“ dizajnirana kod korisnika (iskusnih i manje iskusnih) izazvati više pozitivnih emocija, te da će ujedno biti procijenjena lakšom i jednostavnijom za korištenje. Statističkom obradom dobivenih rezultata pokazalo se da su pretpostavke istraživanja potvrđene, te da se rezultati mogu pripisati utjecaju boljeg ili lošijeg dizajna na procjenu emocionalnog odgovora korisnika kao i utjecaja na procjenu funkcionalnosti zadanih web stranica.

emocije; web dizajn; subjektivno zadovoljstvo

nije evidentirano

engleski

Emotional Design: Importance of Emotions in Web Design

nije evidentirano

emotions; web design; subjective satisfaction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2153-2158.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

MIPRO 2012

predavanje

21.05.2012-25.05.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo