Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima (CROSBI ID 372430)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tičinović, Andrijana Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Tičinović, Andrijana

Koludrović, Morana

hrvatski

Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima

U ovom diplomskom radu željeli su se ispitati stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, s posebnim naglaskom na njihovom poimanju kvalitete nastavnog ozračja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 174 studenta prve, druge, treće, četvrte i pete godine Filozofskog fakulteta u Splitu kako bi se utvrdilo postoje li razlike u stavovima prema nastavničkom zanimanju, učenicima i poimanju nastavnog ozračja s obzirom na godinu studija. Analizom prikupljenih podataka dobiveni su rezultati koji pokazuju da većina studenata prepoznaje i razumije načela i odrednice suvremene škole. Međutim, iako se očekivalo da će studenti viših godina iskazati nešto pozitivnije stavove i biti skloniji demokratskom nastavnom ozračju, rezultati istraživanja to nisu pokazali.

suvremena škola; kompetencije učitelja; kurikulumski pristup; nastavno ozračje

nije evidentirano

engleski

The attitudes of prospective teachers to various aspects of teaching and attitudes towards pupils

nije evidentirano

contemporary school; teachers' competencies; curricular approach; learning environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

24.05.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija