Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima (CROSBI ID 372430)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tičinović, Andrijana
Koludrović, Morana
hrvatski
Stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima
U ovom diplomskom radu željeli su se ispitati stavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, s posebnim naglaskom na njihovom poimanju kvalitete nastavnog ozračja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 174 studenta prve, druge, treće, četvrte i pete godine Filozofskog fakulteta u Splitu kako bi se utvrdilo postoje li razlike u stavovima prema nastavničkom zanimanju, učenicima i poimanju nastavnog ozračja s obzirom na godinu studija. Analizom prikupljenih podataka dobiveni su rezultati koji pokazuju da većina studenata prepoznaje i razumije načela i odrednice suvremene škole. Međutim, iako se očekivalo da će studenti viših godina iskazati nešto pozitivnije stavove i biti skloniji demokratskom nastavnom ozračju, rezultati istraživanja to nisu pokazali.
suvremena škola; kompetencije učitelja; kurikulumski pristup; nastavno ozračje
nije evidentirano
engleski
The attitudes of prospective teachers to various aspects of teaching and attitudes towards pupils
nije evidentirano
contemporary school; teachers' competencies; curricular approach; learning environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
24.05.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split