Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika (CROSBI ID 184535)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Jajić Novogradec, Marina
hrvatski
Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika
U ovome radu prikazat ćemo kontrastivni pristup obrade egzistencijalne glagolske fraze u engleskome jeziku there + be. Poučavajući učenike na početnom i naprednom stupnju engleskoga jezika primjećujemo, kako osim nekih ostalih gramatičkih kategorija, učenike često buni egzistencijalna glagolska fraza there + be, za koju ne postoji pravi ekvivalent u hrvatskome jeziku te ponekad njeno nepravilno korištenje i tumačenje kod učenika uzrokuje nepravilnu komunikaciju na engleskome jeziku. Prilikom učenja stranoga jezika učenici se svjesno ili nesvjesno oslanjaju na materinski jezik, koji je često uzrok negativnog prijenosa u stranome jeziku. Kako bi se spriječio negativni prijenos materinskoga jezika i omogućio pozitivni prijenos u učenju stranoga jezika, u suvremenoj nastavi stranoga jezika bitno je koristiti se tehnikama rada koje uključuju spoj komunikacijskih, kognitivnih i kontrastivnih elemenata i na taj način pomoći učenicima u boljem razumijevanju nekih najčešćih pogrešaka koje su uglavnom posljedica utjecaja materinskoga jezika. S tim ćemo ciljem dati prikaz obrade egzistencijalne glagolske fraze na različitim stupnjevima učenja engleskoga jezika.
egzistencijalna glagolska fraza there + be; kontrastivni pristup; materinski jezik; negativni prijenos; strani jezik
nije evidentirano
engleski
Contrastive approach in the foreign language learning: Analysis of and the proposal to teach the existential verb phrase There + be in English according to students' age
nije evidentirano
existential verb phrase there + be; contrastive approach; first language; negative transfer; foreign language
nije evidentirano