Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika (CROSBI ID 184535)

Prilog u časopisu | stručni rad

Jajić Novogradec, Marina Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika // Život i škola = Life and school, 1 (2012), 27; 258-270

Podaci o odgovornosti

Jajić Novogradec, Marina

hrvatski

Kontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika

U ovome radu prikazat ćemo kontrastivni pristup obrade egzistencijalne glagolske fraze u engleskome jeziku there + be. Poučavajući učenike na početnom i naprednom stupnju engleskoga jezika primjećujemo, kako osim nekih ostalih gramatičkih kategorija, učenike često buni egzistencijalna glagolska fraza there + be, za koju ne postoji pravi ekvivalent u hrvatskome jeziku te ponekad njeno nepravilno korištenje i tumačenje kod učenika uzrokuje nepravilnu komunikaciju na engleskome jeziku. Prilikom učenja stranoga jezika učenici se svjesno ili nesvjesno oslanjaju na materinski jezik, koji je često uzrok negativnog prijenosa u stranome jeziku. Kako bi se spriječio negativni prijenos materinskoga jezika i omogućio pozitivni prijenos u učenju stranoga jezika, u suvremenoj nastavi stranoga jezika bitno je koristiti se tehnikama rada koje uključuju spoj komunikacijskih, kognitivnih i kontrastivnih elemenata i na taj način pomoći učenicima u boljem razumijevanju nekih najčešćih pogrešaka koje su uglavnom posljedica utjecaja materinskoga jezika. S tim ćemo ciljem dati prikaz obrade egzistencijalne glagolske fraze na različitim stupnjevima učenja engleskoga jezika.

egzistencijalna glagolska fraza there + be; kontrastivni pristup; materinski jezik; negativni prijenos; strani jezik

nije evidentirano

engleski

Contrastive approach in the foreign language learning: Analysis of and the proposal to teach the existential verb phrase There + be in English according to students' age

nije evidentirano

existential verb phrase there + be; contrastive approach; first language; negative transfer; foreign language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (27)

2012.

258-270

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija