Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582564

UTJECAJ ORFF GLAZBENOG PRISTUPA NA POSTURALNE PROMJENE U DJETETA S CEREBRALNOM PARALIZOM


Burić Sarapa, Ksenija; Ljutić, Tomislav; Bulić, Dajana
UTJECAJ ORFF GLAZBENOG PRISTUPA NA POSTURALNE PROMJENE U DJETETA S CEREBRALNOM PARALIZOM // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala
Hvar, Zagreb, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


Naslov
UTJECAJ ORFF GLAZBENOG PRISTUPA NA POSTURALNE PROMJENE U DJETETA S CEREBRALNOM PARALIZOM
(The effect of Orff Music approuch on postural mehanisin a child with cerebral palsy)

Autori
Burić Sarapa, Ksenija ; Ljutić, Tomislav ; Bulić, Dajana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala / - , 2004

Skup
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala

Mjesto i datum
Hvar, Zagreb, 20.5.2004.-23.5.2004.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Orff glazbeni pristup; posturalni mehanizmi; cerebralna paraliza; kreativnost
(Orff music approuch; postural mehanism; cerebral palsy; creativity)

Sažetak
U ovom radu prikazana je primjena Orffovog glazbenog pristupa u rehabilitaciji djeteta s cerebralnom paralizom, kroz teorijski koncept kreativne terapije. To je kompleksna suportivna metoda usmjerena na dinamičke fenomene samoregulacije: samoobnavljanje-sposobnost neprestanog obnavljanja i recikliranja komponenata organizma ; smonadmašivanje-sposobnost da se stvaralački (kreativno) nadmaše fizičke i mentalne granice u biološkom, psihičkom, socijalnom i duhovnom aspektu života. Prikazana je klinička slika subjekata u uzorku i metode intervencije. U metodama procjene poseban naglasak stavljen je na registrirane promjene u posturi prilikom korištenja Orffovog instrumentarija. Stimulativni program odvijao se u 10 seansi u trajanju 25-30 minuta. Subjekti su bili uključeni u grupne seanse. Rezultati inicijalnog i finalnog ispitivanja za definirane varijable u dvije točke procjene ukazuju na pozitivne tendencije promjena kod oba subjekta. Istraživanje je provođeno uz superviziju Odsjeka za motoričke poremećaje, kronične bolesti i Art terapije Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Dajana Bulić, (309301)