Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integracija društvenih mreža i utjecaj na oglašavanje u javnom sektoru (CROSBI ID 586980)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šimec, Alen ; Duk, Sanja Integracija društvenih mreža i utjecaj na oglašavanje u javnom sektoru // MIPRO / Biljanović, Petar (ur.). 2012. str. 2096-2100

Podaci o odgovornosti

Šimec, Alen ; Duk, Sanja

hrvatski

Integracija društvenih mreža i utjecaj na oglašavanje u javnom sektoru

Ekspanzija društvenih mreža kao što su LinkedIn, Facebook, Google+, Twitter, YouTube rezultirala je činjenicom da su društvene mreže u današnjoj kulturi postale nezaobilazan dio svakodnevice. Novi korisnici pridružuju se društvenim mrežama zbog posla, oglašavanja, dijeljenja informacija, zabave ili druženja. Marketinška industrija uvidjela je u njima plodno tlo, te su se počeli razvijati različiti načini oglašavanja putem društvenih mreža. Kao najbolje sredstvo za komunikaciju s klijentima pokazali su se fotografija i video pa oglašivači iz dana u dan traže inovativna rješenja na ovom području. Sve društvene mreže podložne su napadima te se kontinuirano ulaže u sigurnost sustava. Facebook kao najpopularnija među navedenim društvenim mrežama vodi borbu s problemom sigurnosti, te je razvio sustav Facebook Immunity System koji služi za provjeru sadržaja koji se objavljuje od strane korisnika. Proučavanje društvenih mreža najviše je usmjereno na Facebook s obzirom da je najzastupljeniji među drušvenim mrežama na tržištu. U radu je prikazana struktura korisnika društvenih mreža. Potvrđeno je da radi jednostavnosti korištenja korisnici bez ikakvog naprednog znanja o tehnologijama mogu koristiti ovakve kanale u komercijalne svrhe. Mnogi su faktori utjecali na njihovo populariziranje, a među istaknutijima je pristup društvenim mrežama putem mobilnih uređaja.

društvene ; mreže ; sigurnost ; utjecaj ; javni ; sektor

nije evidentirano

engleski

Integration of Social networks and impact on advertising in public sector

nije evidentirano

social ; network ; security ; impact ; public ; sector

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2096-2100.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2012

Biljanović, Petar

Opatija:

1847-3938

Podaci o skupu

35th International Convention on Information & Communication Technology Electronics & Microelectronics (MIPRO 2012)

predavanje

21.05.2012-25.05.2012

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo