Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi (CROSBI ID 184411)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Vidulin-Orbanić, Sabina ; Terzić, Veronika Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi // Metodički ogledi, 18 (2011), 2; 137-156

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina ; Terzić, Veronika

hrvatski

Polazište i pristup pjevanju u općeobrazovnoj školi

Glazba je sastavni dio čovjekova života, najstarije odgojno-obrazovno područje i oduvijek je imala značajnu ulogu u odgoju i obrazovanju. S obzirom na to da je pjevanje najprirodnija i najlakša aktivnost te da nije potrebno ciljano glazbeno obrazovanje, postaje jasno zašto je u školi pjevanje bilo dugo prisutno kao jedina glazbeno-nastavna aktivnost ili najzastupljenija aktivnost. Budući da se danas, u suvremenoj glazbenoj nastavi, provode samo dvije aktivnosti, nakon slušanja, pjevanje je najčešće izvođena aktivnost. Pjevanje kao važan čimbenik nastave glazbene kulture znatno pridonosi razvoju glazbenih sposobnosti učenika: glazbenog sluha, osjećaja za ritam i glazbenog pamćenja. U razredu treba težiti lijepom pjevanju, odnosno, postići lijepo, izražajno pjevanje, jasnu artikulaciju, razumijevanje teksta te ostvariti adekvatnu glazbenu interpretaciju. U našem istraživanju, prema analiziranim udžbenicima za glazbenu kulturu od četvrtog do osmog razreda, nailazimo na velik broj pjesama, čak 295 ; najviše pjesama sadrže udžbenici za peti razred, u najvećem broju su iz Hrvatske ; tonalitet C dur, četveročetvrtinska mjera.

glazba ; glazbena kultura ; otvoreni model ; pjevanje u razredu ; udžbenici

nije evidentirano

engleski

Starting point and approach to singing in primary school

nije evidentirano

music ; music teaching ; open model ; singing in classroom ; textbooks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (2)

2011.

137-156

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija