Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture (CROSBI ID 184410)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vidulin-Orbanić, Sabina Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 101-115

Podaci o odgovornosti

Vidulin-Orbanić, Sabina

hrvatski

Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture

Promjene u koncepciji nastave glazbene kulture u osnovnoj školi, tendencija oblikovanje suvremene nastave bliske potrebama učenika, težnja da se s otvorenim modelom omogući razvoj kompetentnih poznavatelja glazbe te mogućnost aktivnog bavljenja glazbom osobito u izvannastavnim glazbenim aktivnostima nisu se reflektirale, u dovoljnoj mjeri, na načine i kriterije ocjenjivanja. U ovome radu, apostrofirat ćemo važnost ocjenjivanja u skladu s glazbenim dispozicijama i mogućnostima učenika, ali uzimajući u obzir i njihov rad, zalaganje, suradnju i odgovornost u učenju s ciljem stjecanja znanja i razvoja vještina. Načini ocjenjivanja koji se elaboriraju upućuju na korištenje ne samo usmenih, pismenih i praktičnih metoda provjere učenika, već i onih koje će učenika učiniti aktivnijim i koje će mu omogućiti bolje znanje, poput vođenja Dnevnika slušanja i analize glazbe, posjete glazbenim manifestacijama s konkretnim zadacima, izrade plakata, referata, prezentacija i prikupljanja tekstualnih, audio i video priloga za oblikovanje glazbenog portfolija.

glazbena kultura ; glazbena područja ; ocjenjivanje ; vrednovanje učenika

nije evidentirano

engleski

The question of objectivity and reliability of marks in various activities of Music teaching

nije evidentirano

music ; music areas ; assessment ; evaluation of pupils

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

2012.

101-115

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Glazbena umjetnost