Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture (CROSBI ID 184410)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vidulin-Orbanić, Sabina
hrvatski
Pitanje objektivnosti i pouzdanosti ocjena u različitim aktivnostima nastave Glazbene kulture
Promjene u koncepciji nastave glazbene kulture u osnovnoj školi, tendencija oblikovanje suvremene nastave bliske potrebama učenika, težnja da se s otvorenim modelom omogući razvoj kompetentnih poznavatelja glazbe te mogućnost aktivnog bavljenja glazbom osobito u izvannastavnim glazbenim aktivnostima nisu se reflektirale, u dovoljnoj mjeri, na načine i kriterije ocjenjivanja. U ovome radu, apostrofirat ćemo važnost ocjenjivanja u skladu s glazbenim dispozicijama i mogućnostima učenika, ali uzimajući u obzir i njihov rad, zalaganje, suradnju i odgovornost u učenju s ciljem stjecanja znanja i razvoja vještina. Načini ocjenjivanja koji se elaboriraju upućuju na korištenje ne samo usmenih, pismenih i praktičnih metoda provjere učenika, već i onih koje će učenika učiniti aktivnijim i koje će mu omogućiti bolje znanje, poput vođenja Dnevnika slušanja i analize glazbe, posjete glazbenim manifestacijama s konkretnim zadacima, izrade plakata, referata, prezentacija i prikupljanja tekstualnih, audio i video priloga za oblikovanje glazbenog portfolija.
glazbena kultura ; glazbena područja ; ocjenjivanje ; vrednovanje učenika
nije evidentirano
engleski
The question of objectivity and reliability of marks in various activities of Music teaching
nije evidentirano
music ; music areas ; assessment ; evaluation of pupils
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
2012.
101-115
objavljeno
0037-654X
1849-532X