Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine (CROSBI ID 372389)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dina Šegavić Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Dina Šegavić

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine

U ovom diplomskom radu obrađen je utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine.

banner; oglašavanje; kupovno ponašanje; tinejdžerska dobna skupina

nije evidentirano

engleski

Influence of banner advertising on consumption behavior of teen age group

nije evidentirano

banner; advertising; consumption behavior; teen age

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

04.04.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija