Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 582179

Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine


Dina Šegavić
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 582179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine
(Influence of banner advertising on consumption behavior of teen age group)

Autori
Dina Šegavić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
04.04

Godina
2012

Stranica
48

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
banner; oglašavanje; kupovno ponašanje; tinejdžerska dobna skupina
(banner; advertising; consumption behavior; teen age)

Sažetak
U ovom diplomskom radu obrađen je utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Dina Šegavić
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Dina Šegavić (2012) 'Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {48}, keywords = {banner, ogla\v{s}avanje, kupovno pona\v{s}anje, tinejd\v{z}erska dobna skupina}, title = {Utjecaj banner ogla\v{s}avanja na kupovno pona\v{s}anje tinejd\v{z}erske dobne skupine}, keyword = {banner, ogla\v{s}avanje, kupovno pona\v{s}anje, tinejd\v{z}erska dobna skupina}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {48}, keywords = {banner, advertising, consumption behavior, teen age}, title = {Influence of banner advertising on consumption behavior of teen age group}, keyword = {banner, advertising, consumption behavior, teen age}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font