izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine (CROSBI ID 372389)
Ocjenski rad | diplomski rad
Dina Šegavić
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012
Podaci o odgovornosti
Dina Šegavić
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine
U ovom diplomskom radu obrađen je utjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine.
banner; oglašavanje; kupovno ponašanje; tinejdžerska dobna skupina
nije evidentirano
engleski
Influence of banner advertising on consumption behavior of teen age group
nije evidentirano
banner; advertising; consumption behavior; teen age
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
04.04.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove