Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 581564

„Ulica predaka“ u sklopu trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja


Bjedov, Vesna
„Ulica predaka“ u sklopu trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja // Zlatni danci 10 – Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić / Ana Pintarić (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Filozofski fakultet Osijek, Hrvatski znanstveni zavod Pečuh, 2009. str. 217.-228. (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 581564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
„Ulica predaka“ u sklopu trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja
(ULICA PREDAKA WITHIN THREE-PART TEACHING MODEL IN CRITICAL THINKING DEVELOPMENT)

Autori
Bjedov, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zlatni danci 10 – Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić / Ana Pintarić - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Filozofski fakultet Osijek, Hrvatski znanstveni zavod Pečuh, 2009, 217.-228.

ISBN
978-953-6456-96-3

Skup
Zlatni danci 10 – Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić

Mjesto i datum
Osijek, 10.-11. travnja 2008

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
trodjelni sustav poticanja kritičkoga mišljenja
(three-part model in critical thinking development)

Sažetak
Motiviranje je učenika za čitanje Ulice predaka, u okviru trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja, polazište za aktivan pristup književnome djelu i može se ostvariti jednim od predloženih metodičkih postupaka: piščev životopis, dvostruki dnevnik, T-tablica ili dijaloški dnevnik. Tri su nastavne etape u okviru ovoga sustava: evokacija, razumijevanje značenja i refleksija. U procesu se evokacije stvara zanimanje za temu i utvrđuje svrhovitost njezina istraživanja primjenom oluje ideja ili Vennova dijagram. Nakon što je u evokaciji uspostavljeno zanimanje za djelo, u razumijevanju se značenja učenicima predočuju nove obavijesti ili ideje tekstom, odnosno omogućuje razumijevanje i povezivanje prethodnih znanja s novima. Moguća je primjena kockarenja, mreže diskusije, debate te grozda. U refleksiji se, primjerice, petostihom, konceptualnom tablicom ili petminutnim/desetminutnim sastavom, objedinjuju misli, dokazane tvrdnje, stavovi i prosudbe vlastitim jezičnim izrazom jer se aktivnim preoblikovanjem spoznaja stvara osobni sadržajni kontekst.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Bjedov (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Bjedov, Vesna
„Ulica predaka“ u sklopu trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja // Zlatni danci 10 – Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić / Ana Pintarić (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Filozofski fakultet Osijek, Hrvatski znanstveni zavod Pečuh, 2009. str. 217.-228. (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bjedov, V. (2009) „Ulica predaka“ u sklopu trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja. U: Ana Pintarić (ur.)Zlatni danci 10 – Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić.
@article{article, author = {Bjedov, V.}, year = {2009}, pages = {217.-228.}, keywords = {three-part model in critical thinking development}, isbn = {978-953-6456-96-3}, title = {ULICA PREDAKA WITHIN THREE-PART TEACHING MODEL IN CRITICAL THINKING DEVELOPMENT}, keyword = {three-part model in critical thinking development}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera Filozofski fakultet Osijek, Hrvatski znanstveni zavod Pe\v{c}uh}, publisherplace = {Osijek} }