„Ulica predaka“ u sklopu trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja (CROSBI ID 586752)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna
hrvatski
„Ulica predaka“ u sklopu trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja
Motiviranje je učenika za čitanje Ulice predaka, u okviru trodjelnoga sustava poticanja kritičkoga mišljenja, polazište za aktivan pristup književnome djelu i može se ostvariti jednim od predloženih metodičkih postupaka: piščev životopis, dvostruki dnevnik, T-tablica ili dijaloški dnevnik. Tri su nastavne etape u okviru ovoga sustava: evokacija, razumijevanje značenja i refleksija. U procesu se evokacije stvara zanimanje za temu i utvrđuje svrhovitost njezina istraživanja primjenom oluje ideja ili Vennova dijagram. Nakon što je u evokaciji uspostavljeno zanimanje za djelo, u razumijevanju se značenja učenicima predočuju nove obavijesti ili ideje tekstom, odnosno omogućuje razumijevanje i povezivanje prethodnih znanja s novima. Moguća je primjena kockarenja, mreže diskusije, debate te grozda. U refleksiji se, primjerice, petostihom, konceptualnom tablicom ili petminutnim/desetminutnim sastavom, objedinjuju misli, dokazane tvrdnje, stavovi i prosudbe vlastitim jezičnim izrazom jer se aktivnim preoblikovanjem spoznaja stvara osobni sadržajni kontekst.
trodjelni sustav poticanja kritičkoga mišljenja
nije evidentirano
engleski
ULICA PREDAKA WITHIN THREE-PART TEACHING MODEL IN CRITICAL THINKING DEVELOPMENT
nije evidentirano
three-part model in critical thinking development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
217.-228..
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zlatni danci 10 – Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić
Ana Pintarić
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Filozofski fakultet Osijek, Hrvatski znanstveni zavod Pečuh
978-953-6456-96-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096