Integracijski pristup u lektirnome djelu Ljubičasti planet (CROSBI ID 586751)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna
hrvatski
Integracijski pristup u lektirnome djelu Ljubičasti planet
Pristupajući književnome djelu prema načelima unutarpredmetne integracije i korelacije, pomažemo učenicima otkriti unutarnje veze i bit književne umjetnine te stvaralačke mogućnosti jezičnoga izražavanja. Na primjeru lektirnoga djela Ljubičasti planet možemo ostvariti unutarpredmetno sjedinjavanje nastavnih tema iz književnosti, jezika i jezičnoga izražavanja. U radu se oprimjeruje obradba sljedećih nastavnih tema književnoga područja: Određivanje teme u prozi, Uvod, zaplet i rasplet u priči, Odnosi među likovima, Dijelovi teksta i Književne vrste, zatim područja jezičnoga izražavanja: Sažimanje pripovjednih tekstova te jezičnih tema: Imenice, Pridjevi, Glagoli, Izricanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, Upravni i neupravni govor, Veliko početno slovo, Književni jezik, Zavičajni govor. U raščlambi se književnoga djela mogu primijeniti i dramski metodički postupci o kojima je također riječ u ovome radu: kazalište sjene, žive slike, vrući stolac te školski jezični pokus (pokus zamjene, pokus preoblike) kao viši oblik samostalne istraživačke djelatnosti učenika.
integracijski pristup; školski jezični pokus; pokus zamjene; pokus preoblike
nije evidentirano
engleski
THE APPROACH TO THE COMPULSARY READING NOVEL LJUBIČASTI PLANET IN TERMS OF INTEGRATION
nije evidentirano
integration approach; school language experiments; exchange experiment; transformation experiment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
163.-168..
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zlatni danci 9 – Život i djelo(vanje) Ante Gardaša
Ana Pintarić
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Osijek, Filozofski fakultet Pečuh, Matica hrvatska Osijek
978-953-6456-89-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096