Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 58061

Modeli organizacije marketinga v transportu in špediciji držav v tranziciji


Bošković, Desimir; Vukčević, Mladen
Modeli organizacije marketinga v transportu in špediciji držav v tranziciji // Organizacija: revija za management, informatiko in kadre, 300. (2000), 4; 269-274 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 58061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli organizacije marketinga v transportu in špediciji držav v tranziciji
(The models of organization of marketing in traffic and spedition of the countries in a period of transition)

Autori
Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen

Izvornik
Organizacija: revija za management, informatiko in kadre (1318-5454X) 300. (2000), 4; 269-274

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
špedicija; transport; države v tranzitu; koncepcija marketinga; organizacija marketinga; modeli organizacija
(marketing; distribution; management; Eastern Europe)

Sažetak
V tej študiji avtorja sistemsko argumentirata nujnost sprejetja koncepcije in politike marketinga v mednarodni špediciji v Sloveniji in deržavah srednje in Vzhodne Europe. Navajata dejavnike organizacije marketinga v špediterskem podjetju omenjenih držav, le-te s težavami v stopaju v svet tržne ekonomije. Organiziranje marketinga obravnavata kot dinamičen proces, ki je zelo izpostavljen številnim zunanjim in notarnjim vplivom. Mednarodni špediter se lahko v državah v tranzitu odloči za uvajanje enega od petih možnih oziroma potencialnih modelov organizacije in funkcionuiranja marketinga v podjetju. Pri tem mora sam izabrati možno obliko organizacije marketinga v lastnem podjetju in izhajati iz šestih obstojećih tipov organizacije. Funkcioniranje in učinkovitost managementa oziroma organizacije upravljanja je v neposredni zvezi s funkcioniranjem in učinkovitostjo organizacije marketinga v špediterskom podjetju. Management in marketing sta potrebna za učinkovito in uspešno delovanje.

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Desimir Bošković (autor)

Avatar Url Mladen Vukčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Bošković, Desimir; Vukčević, Mladen
Modeli organizacije marketinga v transportu in špediciji držav v tranziciji // Organizacija: revija za management, informatiko in kadre, 300. (2000), 4; 269-274 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Bošković, D. & Vukčević, M. (2000) Modeli organizacije marketinga v transportu in špediciji držav v tranziciji. Organizacija: revija za management, informatiko in kadre, 300. (4), 269-274.
@article{article, year = {2000}, pages = {269-274}, keywords = {\v{s}pedicija, transport, dr\v{z}ave v tranzitu, koncepcija marketinga, organizacija marketinga, modeli organizacija}, journal = {Organizacija: revija za management, informatiko in kadre}, volume = {300.}, number = {4}, issn = {1318-5454X}, title = {Modeli organizacije marketinga v transportu in \v{s}pediciji dr\v{z}av v tranziciji}, keyword = {\v{s}pedicija, transport, dr\v{z}ave v tranzitu, koncepcija marketinga, organizacija marketinga, modeli organizacija} }
@article{article, year = {2000}, pages = {269-274}, keywords = {marketing, distribution, management, Eastern Europe}, journal = {Organizacija: revija za management, informatiko in kadre}, volume = {300.}, number = {4}, issn = {1318-5454X}, title = {The models of organization of marketing in traffic and spedition of the countries in a period of transition}, keyword = {marketing, distribution, management, Eastern Europe} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Ergonomic abstract





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font