Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organiziranost tržišta poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Istri (CROSBI ID 90388)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Bošković, Desimir Organiziranost tržišta poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Istri // Ekonomski vjesnik, 10 (2000), 1/2; 87-96

Podaci o odgovornosti

Bošković, Desimir

hrvatski

Organiziranost tržišta poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Istri

Turizam i poljoprivreda prioritetni su pravci dugoročnog razvoja gospodarstva Hrvatske. Najznačajnija sprega ova dva gosopdarska sektora ostvaruje se putem turističke potrošnje, čiji se najveći dio odnosi na potošnju hrane. Poljoprivreda svoj interes u pogledu plasmana svojih proizvoda na turističkom tržištu kod nas koji je u usponu i sve zahtjevniji glede količina, asortimana i kvalitete, vidi u tome što se preko potrošnje inozemnih turista vrši i direktan izvoz tih proizvoda. Dio poljoprivredno prehrambenih proizvoda koji se troši u turizmu teško bi se mogao izvesti radi nepovoljnog asortimana, kvalitete i visokih cijena. Imajući sve to u vidu autor u ovom referatu analizira dosadašnju poljoprivrednu proizvodnju u Istri, tržište potrošnje poljoprivredno prehrambenih proizvoda, ito kako po pojedinim segmentima, tako i ukupno sa bilancom moguće proizvodnje i potrošnje do 2000 godine. U dijelu marketinga poljoprivredno prehrambenih proizvoda govori se o njegovom značaju u modernoj proizvodnji, neophodnosti primjene, organizaciji marketinga u poljoprivredi, te organizaciji funkcija proneta-plasmana i dr. dopunske finalizacijske funkcije, sa ciljem povećanja poljoprivredne proizvodnje i zadovoljavanja zahtjeva kako ukupne tako i turističke potrošnje u istri kao najrazvijenijoj turističkoj regiji u zemlji.

pljoprivredna proizvodnja; tržište; potrošnja; turistička potrošnja; ponuda; marketing; organizaciija

nije evidentirano

engleski

The market organization of agricultural product and food in Istria

nije evidentirano

agricultural; production; market; consumption; turist consumption; organisation; offer; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1/2)

2000.

87-96

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija