Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obiteljske kulture potrošnje - potrošačke prakse i procesi identifikacije (CROSBI ID 586340)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mihaljević, Lucija Obiteljske kulture potrošnje - potrošačke prakse i procesi identifikacije // Ekonomija i kultura - sažeci izlaganja godišnjeg stručno-znanstvenog skupa Hrvatskog etnološkog društva / Prica, Ines ; Škokić, Tea, Kirin Jambrešić, Renata (ur.). Zagreb: Hrvatsko etnološko društvo, 2011. str. 9-9

Podaci o odgovornosti

Mihaljević, Lucija

hrvatski

Obiteljske kulture potrošnje - potrošačke prakse i procesi identifikacije

Istraživanje potrošački praksi na simboličko-vrijednosnoj, emotivnoj i iskustvenoj razini temelji se na antropološkoj pretpostavci kako ekonomski procesi i prakse u značajnom smislu predstavljaju kulturni fenomen te utječu na izgradnju individualni i kolektivnih identiteta. Zanimajući se za obrasce potrošačke socijalizacije, specifične motivacije i ograničenja potrošnje pojedinaca, antropološka analiza potrošačkih praksi usmjerena je na mikro razinu iskustva. Ovo etnografsko istraživanje usmjereno na obiteljske ‘kulture potrošnje’ zanima se za međugeneracijska iskustva potrošačkih praksi unutar obitelji, interpretacije vlastitih potrošačkih odabira, te stavove prema potrošnji kao sredstvu izgradnje identiteta. Fokus istraživanja usmjeren je na potrošačku socijalizaciju unutar obitelji analizirajući individualni identitet iskazan kupovinom predmeta i usluga, obiteljske ekonomske strategije u kontekstu društvenih i ekonomskih promjena te održanje socijalnog statusa i postizanje društvene pokretljivosti. Namjera istraživanja jest istovremeno podatke o osobnim iskustvima kazivača smjestiti u diskusiju o društvenim i ekonomskim promjenama te ponuditi etnografski uvid u dinamiku kulturnih procesa na području potrošnje na lokalnoj razini.

potrošnja; obitelj; etnografija; identitet

nije evidentirano

engleski

Family cultures of consumption - consumer practices and processes of identification

nije evidentirano

consumption; family; ethnography; identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-9.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ekonomija i kultura - sažeci izlaganja godišnjeg stručno-znanstvenog skupa Hrvatskog etnološkog društva

Prica, Ines ; Škokić, Tea, Kirin Jambrešić, Renata

Zagreb: Hrvatsko etnološko društvo

Podaci o skupu

Ekonomija i kultura - godišnji stručno-znanstveni skup Hrvatskog etnološkog društva

predavanje

09.06.2011-11.06.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Etnologija i antropologija