Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje): Metodički priručnik za učitelje i studente glazbene kulture, glazbene pedagogije i primarnog obrazovanja. (CROSBI ID 745077)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Šulentić Begić, Jasna Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje): Metodički priručnik za učitelje i studente glazbene kulture, glazbene pedagogije i primarnog obrazovanja.. Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera U Osijeku, Učiteljski Fakultet, 2012

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje): Metodički priručnik za učitelje i studente glazbene kulture, glazbene pedagogije i primarnog obrazovanja.

Ovaj je priručnik plod akcijskog istraživanja koje je autorica obavila u Osnovnoj školi Franje Krežme u Osijeku školske godine 2004./2005., primijenivši već tada otvoreni model glazbene nastave koji će se u nastavnoj praksi, a u njegovom okviru, pojaviti tek kasnije uvođenjem HNOS-a, tj. novoga plana i programa nastave glazbe. Akcijsko istraživanje sa svrhom utvrđivanja učinkovitosti otvorenoga modela obuhvatilo je cijelu predmetnu nastavu glazbene kulture. U ovom istraživanju obvezatno je područje bilo slušanje i upoznavanje glazbe, a izabrana je aktivnost pjevanje uz koju su se pojavljivali i elementi glazbenoga pisma te glazbene igre. Pritom se pošlo od toga da će se glazbeno pismo upoznavati samo na elementarnoj razini prepoznavanja grafičkih znakova i izvedbe lakših ritamskih figura. Glazbene igre nastavnik kreira sasvim slobodno na licu mjesta. Slušanje glazbe i obrada pjesama odvijali se po ustaljenim metodičkim postupcima opisanim u našoj metodičkoj literaturi. Čitatelj će ih djelomično upoznati čitanjem opisa nastavnih sati. U priručniku se prikazuju izvedbeni planovi i programi svih razreda i daju opisi gotovo u obliku priprema za svaki nastavni sat u četvrtim, petim, šestim, sedmim i osmim razredima, stoga priručnik na izvjestan način anticipira „hnosovski“ program nastave glazbe i može poslužiti budućem (i sadašnjem) nastavniku kao izravan putokaz za nastavni rad u svim razredima predmetne nastave u osnovnim školama.

nastava glazbe ; otvoreni model ; osnovna škola ; nastavni plan i program ; HNOS (Hrvatski nacionalni obrazovni standard) ; slušanje glazbe ; pjevanje ; metodika glazbe

nije evidentirano

engleski

The open model of music education in primary school practice (Listening to music and singing): Methodological manual for teachers and students of music culture, music pedagogy and primary education.

nije evidentirano

music classes ; open model ; primary school ; curriculum ; HNOS (Croatian National Education Standard) ; listening to music ; singing ; methodics of music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera U Osijeku, Učiteljski Fakultet

2012.

978-953-6965-24-3

160

objavljeno

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija