Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije (CROSBI ID 372215)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Pandža Bajs, Irena
Keller, Goroslav
hrvatski
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije
Disertacija se bavi istraživanjem koncepta percipirane vrijednosti za potrošača kroz analizu različitih pristupa percipiranoj vrijednosti, objašnjenje procesa nastajanja vrijednosti u svijesti potrošača te definiranju oblika percipirane vrijednosti za potrošača. Percipirana vrijednost, zadovoljstvo i lojalnost su koncepti od ključnog značaja za uspjeh i profitabilnost svake tvrtke, a definiranje modela percipirane vrijednosti i međusobnog odnosa čimbenika vrijednosti predstavlja glavnu odrednicu upravljanja marketingom u današnjim tržišnim okolnostima. Primarnim istraživanjem nastojalo se pokazati da kreiranje modela čimbenika percipirane vrijednosti turističke destinacije i njihovih odnosa s konceptima vrijednosti, zadovoljstva i budućih namjera ponašanja čini osnovu kreiranje strategije pozicioniranja destinacije na tržištu te oblikovanje marketinškog programa turističke destinacije. Znanstveni doprinos ove disertacije se očituje u sintezi i prikazu aktualnih spoznaja vezanih uz koncept percipirane vrijednosti i njenog značaja za upravljanje marketingom u suvremenoj marketinškoj filozofiji poslovanja. Posebno je izdvojen znanstveni i stručni doprinos za razumijevanje percipirane vrijednosti konkretne turističke destinacije kao područja koje u Hrvatskoj dosad nije istraživano u znanstvene svrhe. Znanstveni doprinos disertacije očituje se i u širenju novih znanstvenih spoznaja vezanih za potrebu usmjerenosti na potrošača u sektoru turizma i važnost sagledavanja percipirane vrijednosti kao temeljne odrednice upravljanja marketingom u turizmu.
percipirana vrijednost za potrošača; upravljanje marketingom; turistička destinacija
nije evidentirano
engleski
The role of perceived value in marketing of tourist destination
nije evidentirano
perceived value; marketing management; tourist destination
nije evidentirano
Podaci o izdanju
319
01.03.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb