Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije (CROSBI ID 372215)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Pandža Bajs, Irena Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije / Keller, Goroslav (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Pandža Bajs, Irena

Keller, Goroslav

hrvatski

Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije

Disertacija se bavi istraživanjem koncepta percipirane vrijednosti za potrošača kroz analizu različitih pristupa percipiranoj vrijednosti, objašnjenje procesa nastajanja vrijednosti u svijesti potrošača te definiranju oblika percipirane vrijednosti za potrošača. Percipirana vrijednost, zadovoljstvo i lojalnost su koncepti od ključnog značaja za uspjeh i profitabilnost svake tvrtke, a definiranje modela percipirane vrijednosti i međusobnog odnosa čimbenika vrijednosti predstavlja glavnu odrednicu upravljanja marketingom u današnjim tržišnim okolnostima. Primarnim istraživanjem nastojalo se pokazati da kreiranje modela čimbenika percipirane vrijednosti turističke destinacije i njihovih odnosa s konceptima vrijednosti, zadovoljstva i budućih namjera ponašanja čini osnovu kreiranje strategije pozicioniranja destinacije na tržištu te oblikovanje marketinškog programa turističke destinacije. Znanstveni doprinos ove disertacije se očituje u sintezi i prikazu aktualnih spoznaja vezanih uz koncept percipirane vrijednosti i njenog značaja za upravljanje marketingom u suvremenoj marketinškoj filozofiji poslovanja. Posebno je izdvojen znanstveni i stručni doprinos za razumijevanje percipirane vrijednosti konkretne turističke destinacije kao područja koje u Hrvatskoj dosad nije istraživano u znanstvene svrhe. Znanstveni doprinos disertacije očituje se i u širenju novih znanstvenih spoznaja vezanih za potrebu usmjerenosti na potrošača u sektoru turizma i važnost sagledavanja percipirane vrijednosti kao temeljne odrednice upravljanja marketingom u turizmu.

percipirana vrijednost za potrošača; upravljanje marketingom; turistička destinacija

nije evidentirano

engleski

The role of perceived value in marketing of tourist destination

nije evidentirano

perceived value; marketing management; tourist destination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

319

01.03.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija