Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prirodoslovlje u suvremenoj školi (CROSBI ID 183855)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Jakopović, Željko Prirodoslovlje u suvremenoj školi // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 2; 179-187

Podaci o odgovornosti

Jakopović, Željko

hrvatski

Prirodoslovlje u suvremenoj školi

Prirodne znanosti imaju važno mjesto u svakom kurikulumu i temelj su odgoja i obrazovanja sadašnje djece za sutrašnji svijet. U doba u kojem se već nalazimo (informacijsko doba), znanje dobiva prvorazredno značenje u cijelom svijetu, postaje glavni resurs razvoja danas uspješnih zemalja. S druge strane prirodoslovno znanje je temelj promišljenog gospodarskog razvoja, održivog razvoja. Stoga prioritetnu važnost za svaku zemlju ima sveobuhvatan odgoj i obrazovanje od predškolskog do cjeloživotnog, a u tom sklopu prirodoslovno područje ima posebno mjesto. Time su vođena načela i cilj prirodoslovnog odgoja i obrazovanja. Cilj je prirodoslovnog odgoja i obrazovanja uspostaviti prirodoznanstveno pismeno društvo. Osnovna zajednička koncepcija prirodoslovnih nastavnih predmeta je istraživački pristup i eksperimentalna metoda. Taj prirodoznanstveni način povezuje sve prirodoslovne nastavne predmete, tako da se neki sadržaj može obrađivati s različitih stajališta na metodološki jedinstven način.

važnost prirodoslovlja; prirodoslovna pismenost; istraživački usmjerena nastava; učenički projekt

nije evidentirano

engleski

Natural Science in the modern school

nije evidentirano

the significiance of natural science; natural science literacy; research-directed teaching; student projects

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142 (2)

2001.

179-187

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Fizika