Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 579213

Prirodoslovlje u suvremenoj školi


Jakopović, Željko
Prirodoslovlje u suvremenoj školi // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 142 (2001), 2; 179-187 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 579213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prirodoslovlje u suvremenoj školi
(Natural Science in the modern school)

Autori
Jakopović, Željko

Izvornik
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 142 (2001), 2; 179-187

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
važnost prirodoslovlja; prirodoslovna pismenost; istraživački usmjerena nastava; učenički projekt
(the significiance of natural science; natural science literacy; research-directed teaching; student projects)

Sažetak
Prirodne znanosti imaju važno mjesto u svakom kurikulumu i temelj su odgoja i obrazovanja sadašnje djece za sutrašnji svijet. U doba u kojem se već nalazimo (informacijsko doba), znanje dobiva prvorazredno značenje u cijelom svijetu, postaje glavni resurs razvoja danas uspješnih zemalja. S druge strane prirodoslovno znanje je temelj promišljenog gospodarskog razvoja, održivog razvoja. Stoga prioritetnu važnost za svaku zemlju ima sveobuhvatan odgoj i obrazovanje od predškolskog do cjeloživotnog, a u tom sklopu prirodoslovno područje ima posebno mjesto. Time su vođena načela i cilj prirodoslovnog odgoja i obrazovanja. Cilj je prirodoslovnog odgoja i obrazovanja uspostaviti prirodoznanstveno pismeno društvo. Osnovna zajednička koncepcija prirodoslovnih nastavnih predmeta je istraživački pristup i eksperimentalna metoda. Taj prirodoznanstveni način povezuje sve prirodoslovne nastavne predmete, tako da se neki sadržaj može obrađivati s različitih stajališta na metodološki jedinstven način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željko Jakopović (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Jakopović, Željko
Prirodoslovlje u suvremenoj školi // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 142 (2001), 2; 179-187 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Jakopović, Ž. (2001) Prirodoslovlje u suvremenoj školi. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 142 (2), 179-187.
@article{article, author = {Jakopovi\'{c}, \v{Z}.}, year = {2001}, pages = {179-187}, keywords = {va\v{z}nost prirodoslovlja, prirodoslovna pismenost, istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava, u\v{c}eni\v{c}ki projekt}, journal = {Napredak : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {142}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Prirodoslovlje u suvremenoj \v{s}koli}, keyword = {va\v{z}nost prirodoslovlja, prirodoslovna pismenost, istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava, u\v{c}eni\v{c}ki projekt} }
@article{article, author = {Jakopovi\'{c}, \v{Z}.}, year = {2001}, pages = {179-187}, keywords = {the significiance of natural science, natural science literacy, research-directed teaching, student projects}, journal = {Napredak : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {142}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Natural Science in the modern school}, keyword = {the significiance of natural science, natural science literacy, research-directed teaching, student projects} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font