Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 579207

Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju // Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008. / Martinčić, J. ; Hackenberger, D, (ur.).
Zagreb – Osijek: Intergragrafika, 2010. str. 111-117 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju
(Creativity Waldorf pedagogy and children with developmental disabilities)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008. / Martinčić, J. ; Hackenberger, D, - Zagreb – Osijek : Intergragrafika, 2010, 111-117

Skup
Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008.

Mjesto i datum
Osijek, RH, 4. i 5. prosinca 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Odgoj; djeca; stvaralaštvo; waldorfska pedagogija; teorijska i praktična načela
(Education; children; creativity; Waldorf pedagogy; theoretical and practical principles)

Sažetak
Cilj je ovog rada dati prikaz temeljnih teorijskih i praktičnih načela i iskustva waldorfske pedagogije s posebnim osvrtom na stvaralaštvo i djecu s poteškoćama u razvoju. Waldorfska je pedagogija usmjerena na dijete i njegov cjelovit razvoj. Ističe se kao pedagogija odgoja ka slobodi, individualitetu, i kao pokret umjetničkog i kreativnog odgoja u školi. Ne ističe darovitu niti djecu s poteškoćama u razvoju već govori o kozmičkoj djeci, djeci bogatih i siromašnih fantazija. Ne pita što dijete treba znati ili moći, nego čime je obdareno i što može svojim radom razviti i postići. Ne naglašava što je dobro a što loše u razvoju, važnije je ono što ozdravljuje. Bolest se prije svega odnosi na jednostrani intelektualni odgoj u školama i pasivne metode učenja. Ozdravljenje je u slobodi i kreativnosti, njezi i očuvanju tjelesnog i duševnog zdravlja djeteta, te strategijama koje potiču pravo svakog djeteta da se razvije, ostvari i potvrdi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Vesna Buljubašić-Kuzmanović, (265822)