Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju (CROSBI ID 586267)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
hrvatski
Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju
Cilj je ovog rada dati prikaz temeljnih teorijskih i praktičnih načela i iskustva waldorfske pedagogije s posebnim osvrtom na stvaralaštvo i djecu s poteškoćama u razvoju. Waldorfska je pedagogija usmjerena na dijete i njegov cjelovit razvoj. Ističe se kao pedagogija odgoja ka slobodi, individualitetu, i kao pokret umjetničkog i kreativnog odgoja u školi. Ne ističe darovitu niti djecu s poteškoćama u razvoju već govori o kozmičkoj djeci, djeci bogatih i siromašnih fantazija. Ne pita što dijete treba znati ili moći, nego čime je obdareno i što može svojim radom razviti i postići. Ne naglašava što je dobro a što loše u razvoju, važnije je ono što ozdravljuje. Bolest se prije svega odnosi na jednostrani intelektualni odgoj u školama i pasivne metode učenja. Ozdravljenje je u slobodi i kreativnosti, njezi i očuvanju tjelesnog i duševnog zdravlja djeteta, te strategijama koje potiču pravo svakog djeteta da se razvije, ostvari i potvrdi.
Odgoj; djeca; stvaralaštvo; waldorfska pedagogija; teorijska i praktična načela
nije evidentirano
engleski
Creativity Waldorf pedagogy and children with developmental disabilities
nije evidentirano
Education; children; creativity; Waldorf pedagogy; theoretical and practical principles
nije evidentirano
Podaci o prilogu
111-117.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008.
Martinčić, J. ; Hackenberger, D,
Zagreb : Osijek: Intergragrafika
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096