Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja (CROSBI ID 586266)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Pažin-Ilakovac, Ružica Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja // Suvremeni didaktički izazovi. 2010

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Pažin-Ilakovac, Ružica

hrvatski

Didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja

Ako dobro učenje promatramo kao konstruktivno, kumulativno, saradničko i samoregulirajuće, onda su moguće metodičke kompetencija učenika sadržane u kombinaciji iskustvenog i aktivnog učenja, gdje učenici uče kako izabrati optimalnu metodu učenja, rješavati probleme i planirati učenje. Stoga je ovaj rad orijentiran na didaktički i metodički pluralizam nastave i učenja. Cilj je ispitati koliko su nastava i učenje oblikovani u skladu s tim pluralnim stremljenjima, prema procjenama stručnih suradnika iz 89 osnovnih škola. Rezultati su pokazali da se nastava u obuhvaćenim školama okreće prema smislenom, umjesto verbalnom učenju, opada dominacija frontalnog rada, a rastu suradnički poticaji. Najmanje, ili vrlo rijetko, se primjenjuju metode vezane za zauzimanje stajališta, poticanje kritičkog mišljenja, kreativnosti, eksperimentiranja, učenja kroz igru i diskusiju te metaplanski i meditativni pristupi. Nastava se najviše ostvaruje metodama predavanja i razgovora, uz osjetan pokušaj njezina obogaćivanja individualnim i skupnim radom učenika.

Nastava; učenje; metode; didaktički i metodički pluralizam

nije evidentirano

engleski

Didactic and methodological pluralism of teaching and learning

nije evidentirano

Teaching; learning; methods; didactic and methodological pluralism2

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremeni didaktički izazovi

Podaci o skupu

Suvremeni didaktički izazov

predavanje

23.09.2010-25.09.2010

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija