Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578986

Razvoj novih maloprodajnih oblika u zemljama Srednje i Jugoistočne Europe


Segetlija, Zdenko
Razvoj novih maloprodajnih oblika u zemljama Srednje i Jugoistočne Europe // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Bleženka (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb, 2012. str. 17-37


CROSBI ID: 578986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj novih maloprodajnih oblika u zemljama Srednje i Jugoistočne Europe
(Development of new retail formats in selected transition countries in Central and South- Eastern Europe)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj

Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Bleženka

Izdavač
Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
17-37

ISBN
13978-958-6025-50-3

Ključne riječi
maloprodaja, maloprodajni oblik, maloprodajna poslovna jedinica, zemlje Srednje i Jugoistočne Europe
(retail trade, retail format, retail operating unit, Central European and South-Eastern European countries)

Sažetak
U radu se analiziraju pojam, zakonitosti u razvoju, te difuzija maloprodajnih oblika na međunarodnom planu. Usporednom analizom dinamike, važnosti (značenja), razvijenosti i učinaka (rezultata) maloprodaje u izabranim tranzicijskim i tržišno i gospodarski razvijenim europskim zemljama potvrđuje se spoznaja da je maloprodaja u razvijenim gospodarstvima ušla u fazu zrelosti i da se ona dalje razvija tek u novim procesima koncentracije, internacionalizacije i osmišljenja vrijednosnih lanaca. Slabiji učinci (rezultati) maloprodaje u manje razvijenim tranzicijskim zemljama rezultat su njezina neskladnog razvoja. Tek su novi maloprodajni oblici i novi poslovni modeli pretpostavka skladnijeg gospodarskog razvoja u tim zemljama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Ovo je knjiga (a izdan je i zbornik) u kojoj su radovi s Međunarodnog znanstvenog skupa "Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe", koji je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održan 16.11. 2011.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
3981 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, MZOS)

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Segetlija, Zdenko
Razvoj novih maloprodajnih oblika u zemljama Srednje i Jugoistočne Europe // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Bleženka (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb, 2012. str. 17-37
Segetlija, Z. (2012) Razvoj novih maloprodajnih oblika u zemljama Srednje i Jugoistočne Europe. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.) Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj. Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb, str. 17-37.
@inbook{inbook, author = {Segetlija, Z.}, year = {2012}, pages = {17-37}, keywords = {retail trade, retail format, retail operating unit, Central European and South-Eastern European countries}, isbn = {13978-958-6025-50-3}, title = {Development of new retail formats in selected transition countries in Central and South- Eastern Europe}, keyword = {retail trade, retail format, retail operating unit, Central European and South-Eastern European countries}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font