Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Višenamjenski kanal Dunav-Sava(VKDS) - značenje i osnovni pokazatelji o aktualnoj dokumentaciji u 2010. (CROSBI ID 586106)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Marušić, Josip ; Pršić, Marko Višenamjenski kanal Dunav-Sava(VKDS) - značenje i osnovni pokazatelji o aktualnoj dokumentaciji u 2010. // Ocjena dosadašnjeg prometnog razvitka Hrvatske i osnovne smjernice daljnjeg razvoja / Steiner, Sanja ; Božičević, Josip ; Bukljaš Skočibušić, Mihaela (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2012. str. 203-215

Podaci o odgovornosti

Marušić, Josip ; Pršić, Marko

hrvatski

Višenamjenski kanal Dunav-Sava(VKDS) - značenje i osnovni pokazatelji o aktualnoj dokumentaciji u 2010.

U radu su opisani osnovni pokazatelji o aktualnom idejnom projektu Višenamjenskoga kanala Dinav-Sava koji je završen 1998. Posebno je ukazano na problem dugog procesa izradbe i usvajanja Studije utjecaja na okoliš VKDS, i to i 1999. i 2010. godine. Hrvatska je 12. studenoga 1998. prihvatila Ugovor o glavnim unutarnjim plovnim putovima od međunarodnog značenja (AGN) u skladu s novom UN/ECE klasifikacijom plovnih putova iz 1992. godine. Po AGN ugovoru, između ostalih, u sustav europskih plovnih putova uvršten je i projekt VKDS po parametrima V.b klase. Duljina trase VKDS je 61, 4 km od Vukovara do Šamca. Sastavni dio toga je prikaz osnovnih zakonskih i navigacijskih uvjeta za uključivanje Hrvatske u mrežu europskih plovnih putova. Dan je kratki opis kronologije izradbe aktualne prostornoplanske studijske i projektne dokumentacije VKDS od 2006. do 2010. godine. Opisano je veliko značenje VKDS kao sastavnog dijela prometnoga koridora Podunavlje-Jadran. Kombinirano riječno-željezničko povezivanje duljine 560 km obuhvaća izgradnju VKDS, kanaliziranje rijeke Save i izgradnju dolinske željezničke pruge „Sisak-Rijeka“. Također je veliko značenje VKDS za poboljšanje odvodnje na 173.000 ha te stvaranje preduvjeta za navodnjavanje 35 700 ha poljoprivrednih površina nizinskog dijela slijeva Vuke, Bosuta i Biđa. Posebno je ukazano na značenje VKDS za ostvarenje vodnog režima u skladu sa zahtjevima optimalnog razvoja šumske vegetacije na dijelu slijevnog područja Biđa, Bosuta i Spačve. Prijedlog vremenske dinamike gradnje VKDS opisan je osnovnim pokazateljima za četiri faze s ciljem ostvarenja cjelovite funkcije VKDS.

Višenamjenski kalal Dunav-Sava; plovni put; klasifikacija unutarnjih plovnih puteva; projekti; kronologija

nije evidentirano

engleski

Multipurpose canal Danube-Sava - meaning and the basic indicators of the actual documentation

nije evidentirano

Multipurpose canal Danube-Sava; Inland navigation waterway; clasification of the inland navigatiom waterways; designs; chronology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

203-215.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ocjena dosadašnjeg prometnog razvitka Hrvatske i osnovne smjernice daljnjeg razvoja

Steiner, Sanja ; Božičević, Josip ; Bukljaš Skočibušić, Mihaela

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

978-953-154-118-3

Podaci o skupu

Znanstveni skup: Ocjena dosadašnjeg prometnog razvitka Hrvatske i osnovne smjernice daljnjeg razvoja

predavanje

11.04.2012-11.04.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Građevinarstvo