Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578382

Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu


Lončarić, Dina
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2010. str. 210-224


Naslov
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu
(Implementation of quality-of-life marketing in the Croatian economy)

Autori
Lončarić, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Leko Šimić, M.

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
210-224

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
Kvaliteta života, strateško upravljanje marketingom, etika, društvena odgovornost
(Quality of life, strategic marketing management, ethics, social responsibility)

Sažetak
Kvaliteta života ostvaruje se u uvjetima općeg ljudskog blagostanja, koje osim materijalnog blagostanja uključuje i neopipljive komponente Marketing kao gospodarski i društveni proces može unaprijediti kvalitetu života u društvu. Da bi se ostvarili pozitivni učinci na kvalitetu života na makro razini potrebno je na razini poduzeća upravljati procesom marketinga uvažavajući načela etike, društvene odgovornosti i ciljeve interesno- utjecajnih skupina. Svrha je rada ukazati na mogućnost implementacije filozofije marketinga kvalitete života te utvrditi aktualnu razinu njezine primjene u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Veleučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Dina Lončarić, (275935)