Marketing informacijski sustav (CROSBI ID 46184)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bevanda, Vanja
hrvatski
Marketing informacijski sustav
Knjiga je namijenjena studentima ekonomskih fakulteta i udžbeničkog je karaktera. Sedmo poglavlje knjige nosi naslov "Marketing informacijski sustav" i u njemu su sažeta iskustva izučavanja i predavanja kolegija "Marketing informacijski sustavi" i predstavljaju nov pristup izučavanja marketinškog područja s informatičkog stajališta. Cilj je poglavlja opisati funkcioniranje MIS-a u svjetlu promjena koje su nastale brzim razvojem i primjenom novih tehnologija kroz četiri cjeline: uvod, suvremeni informacijski sustav: Ples u ritmu promjena, Funkcije marketing informacijskih sustava (MIS): Jednako na nov način i tehnološka infrastruktura MIS-a: Iza zastora. U opisu suvremenog informacijskog sustava organizacije prikazane su promjene načina funkcioniranja poslovnih procesa organizacije nastale uslijed primjene elektroničkog poslovanja, a koje su prouzročile i promjene strukture i okoline pripadajućeg informacijskog sustava. Prilikom opisa funkcija MIS-a kao polazna točka je iskorišten Kotler-ov prikaz funkcija koji je proširen izučavanjem promjena u njihovom funkcioniranju nastalih primjenom IK tehnologija. Posebna je pažnja posvećena prikazu alata potpore marketinškom odlučivanju i opisu njihovog funkcioniranja na konkretnim marketinškim problemima odlučivanja. Posljednja cjelina poglavlja daje kratak prikaz tehnološke infrastrukture marketinškog IS-a kao dijela aplikacija sustava poslovne inteligencije koji na jednom mjestu objedinjuju tehnološka rješenja skladištenja podataka, analitike i alata za rudarenje po velikim količinama podataka.
informacijski sustav, marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing Information System
nije evidentirano
information systems, marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-209.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing
Kukić, Slavo
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru
2007.
978-9958-690-36-5