Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing informacijski sustav (CROSBI ID 46184)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bevanda, Vanja Marketing informacijski sustav // Marketing / Kukić, Slavo (ur.). Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2007. str. 183-209

Podaci o odgovornosti

Bevanda, Vanja

hrvatski

Marketing informacijski sustav

Knjiga je namijenjena studentima ekonomskih fakulteta i udžbeničkog je karaktera. Sedmo poglavlje knjige nosi naslov "Marketing informacijski sustav" i u njemu su sažeta iskustva izučavanja i predavanja kolegija "Marketing informacijski sustavi" i predstavljaju nov pristup izučavanja marketinškog područja s informatičkog stajališta. Cilj je poglavlja opisati funkcioniranje MIS-a u svjetlu promjena koje su nastale brzim razvojem i primjenom novih tehnologija kroz četiri cjeline: uvod, suvremeni informacijski sustav: Ples u ritmu promjena, Funkcije marketing informacijskih sustava (MIS): Jednako na nov način i tehnološka infrastruktura MIS-a: Iza zastora. U opisu suvremenog informacijskog sustava organizacije prikazane su promjene načina funkcioniranja poslovnih procesa organizacije nastale uslijed primjene elektroničkog poslovanja, a koje su prouzročile i promjene strukture i okoline pripadajućeg informacijskog sustava. Prilikom opisa funkcija MIS-a kao polazna točka je iskorišten Kotler-ov prikaz funkcija koji je proširen izučavanjem promjena u njihovom funkcioniranju nastalih primjenom IK tehnologija. Posebna je pažnja posvećena prikazu alata potpore marketinškom odlučivanju i opisu njihovog funkcioniranja na konkretnim marketinškim problemima odlučivanja. Posljednja cjelina poglavlja daje kratak prikaz tehnološke infrastrukture marketinškog IS-a kao dijela aplikacija sustava poslovne inteligencije koji na jednom mjestu objedinjuju tehnološka rješenja skladištenja podataka, analitike i alata za rudarenje po velikim količinama podataka.

informacijski sustav, marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing Information System

nije evidentirano

information systems, marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-209.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Kukić, Slavo

Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru

2007.

978-9958-690-36-5

Povezanost rada

Ekonomija