Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Support for parents and understanding the potential of daily routines (CROSBI ID 586000)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Sekušak-Galešev, Snježana ; Davosir, Mirjana Support for parents and understanding the potential of daily routines // Drugi hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu Djelovati rano : zašto i kako? : program i zbornik sažetaka / Cepanec, Maja ; Bučar, Marina (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2011. str. 50-50

Podaci o odgovornosti

Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Sekušak-Galešev, Snježana ; Davosir, Mirjana

engleski

Support for parents and understanding the potential of daily routines

Općepoznate teze, u odnosu na koje u posljednjih desetak godina postoji prilično veliko slaganje, ukazuju na nekoliko promjena uloge stručnjaka u ranoj intervenciji. Jedna od tih je i ona koja tvrdi da će stručnjak koji roditelja poduči važnostima svakodnevnih aktivnosti i njihovom potencijalu za učenje mnogo više učiniti za povećanje dječje kompetentnosti od onih koji svoju intervenciju vežu uz obaveznu tjednu terapeutsku satnicu (Roper i Dunst, 2003). Usmjerenost stručnjaka na veću potporu roditeljima, nego djetetu se oslanja na bogato argumentirane teorije o značaju odnosa između djeteta i njegovih važnih odraslih, odnosno, primarnih skrbnika (More, 2009). Budući su svakodnevne rutine (situacije hranjenja, oblačenja i dr.) za djecu s dokazanim teškoćama u razvoju izvor raznovrsnih prilika interakcije i mnogostrukih razvojnih ciljeva, cilj je ovog istraživanja bio uključiti roditelje u procjenu nekih adaptivnih i socijalnih vještina, odabir prioritetnih razvojnih ciljeva i izradu obiteljskog plana podrške. Tijekom osam mjeseci, stručnjaci koji su uključeni u neposredni rad s djecom u dobi od dvije do šest godina, kao i njihovim obiteljima, temeljem pristupa baziranog na dječjim aktivnostima (i interesima) kreirali su sustav procjene i intervencije. Iako rezultati finalnog ispitivanja ukazuju na pozitivan pomak u svladavanju većine opserviranih vještina, doprinos ove vrste planiranja intervencije u kvalitativnom je smislu bolje rezultate dao na subjektivnom osjećaju veće kompetentnosti roditelja i njihove veće uključenosti.

parents ; developmental support ; daily routines

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

50-50.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Drugi hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu Djelovati rano : zašto i kako? : program i zbornik sažetaka

Cepanec, Maja ; Bučar, Marina

Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)

978-953-55853-2-9

Podaci o skupu

Hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu (2 ; 2011)

predavanje

29.09.2011-02.10.2011

Beli Manastir, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija