MEDIJI I POIMANJE LJEPOTE MLADIH (CROSBI ID 585956)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ban, Ana
hrvatski
MEDIJI I POIMANJE LJEPOTE MLADIH
Globalizacijski procesi današnjice nazaobilazno proizvode novi, drugačiji sustav(e) vrijednosti u čijoj je promociji značajna uloga medija. Pluralizam vrijednosti, sveprisutan kako u javnom tako i u privatnom životu, a kojem je nerijetko izložen mladi čovjek, razara njegov identitet čineći ga „plodnim tlom“ za manipulativno djelovanje medija. Odgojno – obrazovnu ulogu medija u današnje vrijeme sve češće zamjenjuje njihova manipulativna uloga čime se stavlja naglasak na negativni aspekt njihovog djelovanja. S obzirom na snagu medija kao promotora društvenih vrijednosti, važno je proučavanje medija i njihova odnosa prema promjenama u socijalizacijskim, odgojnim strujanjima, a nadasve prema samopoimanju pojedinca.
utjecaj medija; odgoj; mladi; žene; idealiziranje tijela
nije evidentirano
engleski
MEDIA AND PERCEPTION OF BEAUTY IN YOUNGSTERS
nije evidentirano
influence of media; education; youngsters; women; idealization of body
nije evidentirano
Podaci o prilogu
633-642.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vaspitanje za humane odnose- problemi i perspektive
Videnović, Radomir
Niš: Biblioteka"Naučni skupovi"
978-86-7379-233-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096