Tržišna snaga marke proizvoda na primjeru ribljih konzervi (CROSBI ID 585928)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nedović, Čabarkapa Mirjana ; Ivanković, Darija
hrvatski
Tržišna snaga marke proizvoda na primjeru ribljih konzervi
- Svrha i glavni cilj provedenog istraživanja je utvrditi može li se izmjeriti tržišna vrijednost marke proizvoda, te kako na osnovi dobivenih podataka utjecati na povećanje njezine tržišne vrijednosti. Istraživanje je provedeno na području Republike Hrvatske na uzorku od 2000 ispitanika putem upitnika. U ovom radu se objašnjava model nazvan PGM (Product Group Manager), a koji doprinosi boljem razumijevanju tržišne pozicije marke. Tržišna snaga marke proizvoda će se izmjeriti kroz različite elemente poslagane u piramidu. Piramida se sastoji od sedam elemenata ili razina, koji prikazuju odnos između potrošača i marke. Razine ili elementi piramide odnose se na : poznavanje marke, iskustvo sa markom, razmatranje o marki, korištenje marke, lojalnost marki, količina i cijena marke proizvoda. Rezultati koji su proizašli iz mjerenja navedenih razina/elemenata upućuju na to da potrošači zahtijevaju različite pristupe poglavito u marketinškim aktivnostima na svakoj pojedinoj razini u piramidi, te za svaku razinu u piramidi (modelu) proizlazi i odgovarajuća preporuka sa svrhom jačanja tržišne snage marke proizvoda.
Marka proizvoda ; tržišna snaga ; mjerenje tržišne snage marke proizvoda
nije evidentirano
engleski
The market power of brand products in the case of canned fish
nije evidentirano
Brand products ; market power ; the measurement of market power brands
nije evidentirano
Podaci o prilogu
32-38.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
8. međunarodni gospodarsko-znanstveni skup "Riba Hrvatske-Jedi što vrijedi"
Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske
Podaci o skupu
8.međunarodni gospodarsko-znanstveni skup "Riba Hrvatske-Jedi što vrijedi"
poster
19.04.2012-20.04.2012
Vukovar, Hrvatska