Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015 (CROSBI ID 770429)

Druge vrste radova | ostalo

Telišman-Košuta, Neda ; Boranić Živoder, Snježana ; Čorak, Sanda ; Ivandić, Neven ; Krešić, Damir, Tomljenović, Renata ; Vanjski suradnici: Becherel, L. ; Hodges, Toni ; Warlow, P. ; Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015. 2009.

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Boranić Živoder, Snježana ; Čorak, Sanda ; Ivandić, Neven ; Krešić, Damir, Tomljenović, Renata ; Vanjski suradnici: Becherel, L. ; Hodges, Toni ; Warlow, P. ;

hrvatski

Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015

Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009.-2015. predstavlja strategiju 'zaokreta' u destinacijskom marketingu Kvarnera. Dokument dolazi u vrijeme značajnih promjena u turističkim kretanjima na Kvarneru i u njegovom okruženju. Naglasak se stavlja na zaokret ka aktivnijim, zahtijevnijim, ali i platežno sposobnijim ciljnim segmentima kupaca, ka novoj strategiji brendiranja Kvarnera te, također, na zaokret ka e-marketingu kao najvažnijem kanalu komunikacije u budućnosti. Projekt je namijenjen, prije svega, TZ Kvarnera i sustavu turističkih zajednica u regiji kao glavnim koordinatorima destinacijskog marketinga, odnosno nositeljima destinacijske promocije, ali i turističkom gospodarstvu Kvarnera s obzirom na njegovu ulogu kreatora turističkih proizvoda te javnom sektoru s obzirom na njegov nužno partnerski odnos u stvaranju kvalitetnih i konkurentnih turističkih destinacija. Projekt sačinjavaju tri segmenta: Krvni plan, Subregionalni planovi i Proizvodni planovi.

turizam; marketing; Kvarner; plan

nije evidentirano

engleski

Strategic tourism marketing plan of the Kvarner region 2009-2015

nije evidentirano

tourism; marketing; Kvarner; plan

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano