Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 577263

Opterećenja na satu tjelesne i zdravstvene kulture


Tomaić, Domagoj
Opterećenja na satu tjelesne i zdravstvene kulture 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja


Naslov
Opterećenja na satu tjelesne i zdravstvene kulture
(The load of classes of physical education)

Autori
Tomaić, Domagoj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Petrinja

Datum
12.04

Godina
2012

Stranica
45

Mentor
Prskalo, Ivan

Neposredni voditelj
Badrić, Marko

Ključne riječi
Fiziološko opterećenje; učenici; sat tjelesne i zdravstvene kulture; primarno obrazovanje
(Physiological burden; physical education class; students; primary education.)

Sažetak
U tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području pojam opterećenja je stalno prisutan. Pravilna raspodjela opterećenja prvenstveno je povezana s pravilnom stukturom sata tjelesne i zdravstvene kulture, koja je objašnjena u poglavlju Sat tjelesne i zdravstvene kulture. U nastavku su opisane razvojne karakteristike učenika mlađe školske dobi. Poznavanje tih obilježja ne samo da je važno zbog povezanosti opterećenja i antropoloških značajki učenika, nego predstavlja osnovni uvjet uspješne suradnje između učitelja i učenika. U četvrtom poglavlju ukazuje se na pravilno doziranje i distribuciju fiziološkog, emocionalnog i intelektualnog opterećenja, te koji su njihovi čimbenici. Metodologija istraživanja opisuje cilj, probleme i postupak istraživanja koje je provedeno u prvom, drugom, trećem i četvrtom razredu osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od 77 učenika. Rezultati pokazuju kako fiziološko opterećenje u svim razredima raste od uvodnog do glavnog „B“ dijela sata, a pada u završnom dijelu sata. Analiza rezultata ukazuje kako je intenzitet fiziološkog opterećenja usklađen sa svim dijelovima sata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Marko Badrić, viši asistent pomagao je kandidatu u izradi završnog rada



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb