Opterećenja na satu tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 372065)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tomaić, Domagoj
Prskalo, Ivan
Badrić, Marko
hrvatski
Opterećenja na satu tjelesne i zdravstvene kulture
U tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području pojam opterećenja je stalno prisutan. Pravilna raspodjela opterećenja prvenstveno je povezana s pravilnom stukturom sata tjelesne i zdravstvene kulture, koja je objašnjena u poglavlju Sat tjelesne i zdravstvene kulture. U nastavku su opisane razvojne karakteristike učenika mlađe školske dobi. Poznavanje tih obilježja ne samo da je važno zbog povezanosti opterećenja i antropoloških značajki učenika, nego predstavlja osnovni uvjet uspješne suradnje između učitelja i učenika. U četvrtom poglavlju ukazuje se na pravilno doziranje i distribuciju fiziološkog, emocionalnog i intelektualnog opterećenja, te koji su njihovi čimbenici. Metodologija istraživanja opisuje cilj, probleme i postupak istraživanja koje je provedeno u prvom, drugom, trećem i četvrtom razredu osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od 77 učenika. Rezultati pokazuju kako fiziološko opterećenje u svim razredima raste od uvodnog do glavnog „B“ dijela sata, a pada u završnom dijelu sata. Analiza rezultata ukazuje kako je intenzitet fiziološkog opterećenja usklađen sa svim dijelovima sata.
fiziološko opterećenje; učenici; sat tjelesne i zdravstvene kulture; primarno obrazovanje
Marko Badrić, viši asistent pomagao je kandidatu u izradi završnog rada
engleski
The load of classes of physical education
nije evidentirano
physiological burden; physical education class; students; primary education.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
12.04.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Petrinja