Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učestalost asertivnog, neasertivnog i agresivnog ponašanja školske djece (CROSBI ID 585790)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Gazibara, Senka ; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Učestalost asertivnog, neasertivnog i agresivnog ponašanja školske djece // III. znanstveno-stručni skup posvećen pitanjima nasilja "Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu : izazovi obitelji, školi i zajednici" : zbornik radova / Šincek, Daniela (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. str. 117-138

Podaci o odgovornosti

Gazibara, Senka ; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

hrvatski

Učestalost asertivnog, neasertivnog i agresivnog ponašanja školske djece

Cilj je ovoga istraživanja bio ispitati učestalost asertivnog, neasertivnog i agresivnog ponašanja školske djece na primjeru jedne osječke osnovne škole, u sklopu školskih preventivnih programa. Ispitivanjem su obuhvaćeni učenici petih, šestih i sedmih razreda, N=151 (M=67, Ž=84), odnosno 73% učenika viših razreda. Instrument korišten u istraživanju sastojao se od dva dijela. U prvom su dijelu učenici procjenjivali vlastitu asertivnost, odnosno razvijenost vještina koje im omogućavaju da se izbore za svoja prava, a pri tome ne narušavaju prava drugih. U drugom je dijelu upitnika učenicima ponuđena 21 opisana problemska situacija iz svakodnevnog života i okružja te su učenici odabirali jedno od tri ponuđena rješenja (asertivno, neasertivno ili agresivno). U obradi je podataka primijenjena deskriptivna statistika, t-test, hi kvadrat test i analiza varijance. Rezultati istraživanja prikazani su unutar određene dobi, zbog različitih razvojnih potreba ispitane djece i što učinkovitije prevencije usmjerene na uočene deficite vezane za osnovne elemente asertivnog ponašanja. Naime, u najvećem dijelu ispitanih problemskih situacija, više od polovice obuhvaćenih učenika opredijelilo se za neasertivna ili agresivna rješenja opisanih problemskih situacija, što upozorava da se više pozornosti u odgojno-obrazovnim programima treba dati vještinama asertivnosti te poticati njihov razvoj.

asertivno; neasertivno i agresivno ponašanje

nije evidentirano

engleski

Frequency of assertive, non-assertive and agressive behaviour among schoolchildren.

nije evidentirano

assertive; non-assertive and agressive behaviour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

117-138.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

III. znanstveno-stručni skup posvećen pitanjima nasilja "Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu : izazovi obitelji, školi i zajednici" : zbornik radova

Šincek, Daniela

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-045-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija