Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576395

Mjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study


Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, Jelena
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study // Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
Solin, Hrvatska: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 571-584 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study
(Measurement of wellness service quality: case study)

Autori
Marković, Suzana ; Raspor, Sanja ; Komšić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost" / - : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012, 571-584

Skup
13. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"

Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.-16.3.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Kvaliteta usluga wellnessa; SERVQUAL; statistička analiza
(Wellness service quality; SERVQUAL; statistical analysis)

Sažetak
Svrha i cilj ovog istraživanja je teorijski istražiti koncept kvalitete usluga wellnessa, empirijski ocijeniti očekivanja i percepcije klijenata, te utvrditi ukupno zadovoljstvo klijenata kvalitetom pruženih usluga wellnessa u hotelskim wellness centrima. Podaci su prikupljeni pomoću dizajniranog upitnika koji se temelji na dimenzijama SERVQUAL ljestvice. Upitnik se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu upitnika su se ispitivala očekivanja ispitanika, dok se u drugom dijelu upitnika ispitivala percepcija ispitanika o zadovoljstvu kvalitetom usluga wellnessa. Treći dio upitnika se odnosi na demografske podatke. Kako bi se odredili ključni čimbenici kvalitete usluga wellnessa, korištene su metode statističke analize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija