Mjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study (CROSBI ID 585626)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Suzana ; Raspor, Sanja ; Komšić, Jelena
hrvatski
Mjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study
Svrha i cilj ovog istraživanja je teorijski istražiti koncept kvalitete usluga wellnessa, empirijski ocijeniti očekivanja i percepcije klijenata, te utvrditi ukupno zadovoljstvo klijenata kvalitetom pruženih usluga wellnessa u hotelskim wellness centrima. Podaci su prikupljeni pomoću dizajniranog upitnika koji se temelji na dimenzijama SERVQUAL ljestvice. Upitnik se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu upitnika su se ispitivala očekivanja ispitanika, dok se u drugom dijelu upitnika ispitivala percepcija ispitanika o zadovoljstvu kvalitetom usluga wellnessa. Treći dio upitnika se odnosi na demografske podatke. Kako bi se odredili ključni čimbenici kvalitete usluga wellnessa, korištene su metode statističke analize.
Kvaliteta usluga wellnessa ; SERVQUAL ; statistička analiza
nije evidentirano
engleski
Measurement of wellness service quality: case study
nije evidentirano
Wellness service quality ; SERVQUAL ; statistical analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
571-584.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-57036-0-0
Podaci o skupu
13. međunarodni simpozij o kvaliteti - Kvaliteta i društvena odgovornost
predavanje
15.03.2012-16.03.2012
Solin, Hrvatska