Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet kao izvor frustracija i prosvjeda "bumerang generacije" (CROSBI ID 183314)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Miliša, Zlatko Internet kao izvor frustracija i prosvjeda "bumerang generacije" // Medijski dijalozi, IV (2012), 185-201

Podaci o odgovornosti

Miliša, Zlatko

hrvatski

Internet kao izvor frustracija i prosvjeda "bumerang generacije"

Sofisticirani medijski zahtjevi koji se stavljaju pred (mladu) osobu su društveni rizici, strah od života i pred životom, stvaraju se pretpostavke za bijeg iz ovoga svijeta u svijet virtualnih zajednica. Tako se stvaraju frustracije, i nove ovisnost, a internet ih pospješuje, osobito kod djece i mladih. Danas su Intrernet i ulica su postali mjesto i sredstvo prosvjeda „bumerang generacije”. Manipulatori u potrazi za tom tehnološki posredovanom virtualnom stvarnošću dobivaju „gomile usamljenika” (D. Riesman), gdje Internet neopravdano nazivaju novom „društvenom mrežom”. Bumerang generacija (ne)izravno preuzima anarhističku paradigmu društva bez hijerarhije, pravila, ograničenja, respekta pred autoritetima...U članku se upozorava na činjenicu da kod korištenja interneta prevladavaju negativne posljedice nad pozitivnima. U radu se aktualizira i pitanje odgojne atrofije škole, medijskih manipulacija, ovisnika o elektroničkim medijima kod djece i mladih, te posljedice porasta permisivnog odgoja u obitelji kao i indiferentnih roditelja. Bumerang generaciji je dosta paternalizma odraslih i roditelja. Oni poručuju: „Izigrali ste nas. Ne vjerujemo više nikome“!

Internet; „Bumerang generacija“; medijske manipulacije.

nije evidentirano

engleski

INTERNTET AS A SOURCE OF FRUSTRATION AND ʺBOOMERANG GENERATIONʺ PROTEST

nije evidentirano

Internet; the ʺBoomerang Generationʺ; Media Manipulation.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

IV

2012.

185-201

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice