Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom (CROSBI ID 183247)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Igrić, Ljiljana ; Stančić, Zrinjka
hrvatski
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom
Primjenom Skale adaptivnog ponašanja AAMD na uzorku 114 učenika bez teškoća u razvoju i 318 učenika s mentalnom retardacijom oba spola željelo se utvrditi razlike u nivou socijalizacije s ciljem primjene spomenute Skale i u dijagnostičke svrhe. Rezultati ispitivanja pokazuju da se dvije grupe statistički značajno razlikuju kako u odnosu na usvojene vještine i navike (prvi dio Skale) tako i u odnosu na nepoželjne oblike ponašanja (drugi dio Skale), s time da su nešto veća odstupanja djece s mentalnom retardacijom u prvom dijelu Skale. Na taj se način utvrdila pragmatička valjanost Skale kao dijagnostičkog instrumenta za utvrđivanje mentalne retardacije.
Socijalizacija; razlika; valjanost
nije evidentirano
engleski
Some differences in adaptive behaviour in pupils with no developmental difficulties and pupils with mental retardation
nije evidentirano
Socialisation; difference; validity
nije evidentirano