Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom (CROSBI ID 183247)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Igrić, Ljiljana ; Stančić, Zrinjka Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom // Defektologija (Zagreb), 26 (1990), 2; 193-200

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana ; Stančić, Zrinjka

hrvatski

Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom

Primjenom Skale adaptivnog ponašanja AAMD na uzorku 114 učenika bez teškoća u razvoju i 318 učenika s mentalnom retardacijom oba spola željelo se utvrditi razlike u nivou socijalizacije s ciljem primjene spomenute Skale i u dijagnostičke svrhe. Rezultati ispitivanja pokazuju da se dvije grupe statistički značajno razlikuju kako u odnosu na usvojene vještine i navike (prvi dio Skale) tako i u odnosu na nepoželjne oblike ponašanja (drugi dio Skale), s time da su nešto veća odstupanja djece s mentalnom retardacijom u prvom dijelu Skale. Na taj se način utvrdila pragmatička valjanost Skale kao dijagnostičkog instrumenta za utvrđivanje mentalne retardacije.

Socijalizacija; razlika; valjanost

nije evidentirano

engleski

Some differences in adaptive behaviour in pupils with no developmental difficulties and pupils with mental retardation

nije evidentirano

Socialisation; difference; validity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

1990.

193-200

objavljeno

0351-1839

Povezanost rada

Pedagogija