Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje na prekretnici: Od tradicionalnog do cjeloživotnog obrazovanja (CROSBI ID 371984)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Ema Obrazovanje na prekretnici: Od tradicionalnog do cjeloživotnog obrazovanja / Radeka, Igor (mentor); Radeka, Igor (neposredni voditelj). Zadar, Odjel za pedagogiju, . 2012

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Ema

Radeka, Igor

Radeka, Igor

hrvatski

Obrazovanje na prekretnici: Od tradicionalnog do cjeloživotnog obrazovanja

Znanstveno-tehnološka revolucija istodobno je dovela do krize obrazovanja i ekspanzije obrazovanja. Tradicionalno obrazovanje ne može odgovoriti na rastuće društvene promjene, informacijsko društvo i visoku tehnologiju. Razvija se nova koncepcija obrazovanja koja se odnosi se na sve ljude, tijekom cijeloga života i u svim životnim situacijama. Koncept cjeloživotnog obrazovanja nije nova društvena pojava, ali nikad nije bila nužnija njegova potreba nego danas. Cjeloživotno obrazovanje je potrebno svim naraštajima zbog osiguravanja jednakih prava na kvalitetan i aktivan život. Status cjeloživotnog obrazovanja zavisi od statusa nastavnika, jer se nastavnik nalazi u središtu procesa obrazovanja. Nastavnik mora biti spreman i sposoban za cjeloživotno obrazovanje i kontinuirano usavršavanje ako želi odgovoriti na zahtjeve koji mu se postavljaju te mora biti odgovoran da kod svojih učenika potiče interes za cjeloživotnim obrazovanjem i potrebu za osobnim i profesionalnim razvojem. Unapređenje cjeloživotnog obrazovanja nužno je za uspješnu tranziciju prema društvu znanja. Cjeloživotno obrazovanje treba postati sastavni dio života svakog pojedinca, jer njegova kvaliteta utječe na cjelokupni društveni razvoj i razvoj svakog pojedinca. Obrazovanje ne pridonosi samo ekonomskom napretku, već i humanističkim, etičkim i estetskim vrijednostima, koje su bitne za čovjekovu egzistenciju i svijest.

znanstveno-tehnološka revolucija; cjeloživotno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje nastavnika; društvo znanja

nije evidentirano

engleski

Education at a Milestone: From traditional to lifelong education

nije evidentirano

scientific-tehnological revolution; lifelong education; lifelong teacher education; knowledge society

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

04.04.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za pedagogiju

Zadar

Povezanost rada

Pedagogija