Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 575894

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije


Vicković, Ivan; Vrkljan, Petar; Ćurković, Natalija
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije, Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010 (monografija)


Naslov
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije
(Qualitative analysis of primary school exams conducted in 2008: science)

Autori
Vicković, Ivan ; Vrkljan, Petar ; Ćurković, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
46

ISBN
978-953-7556-20-4

Ključne riječi
nacionalni ispit; prirodoslolvlje; kvalitativna analiza
(national exam; science; qualitative analysis)

Sažetak
Prirodoslovna pismenost definira se kao sposobnost korištenja prirodoslovnog znanja, prepoznavanja pitanja i izvođenja zaključaka temeljenih na dokazima radi razumijevanja i lakšeg donošenja odluka o prirodnom svijetu i promjenama koje u njemu izaziva ljudska aktivnost. U skladu s dokumentima Vlade i MZOŠ-a donesena je Strategija vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda. Na osnovu strategije nacionalnih ispita postavljen je cilj nacionalnih ispita: provjeriti obrazovna postignuća misleći time na sposobnosti rješavanja problemskih interdisciplinarnih zadataka i kompetencije u učenju istraživanjem i otkrivanjem, te donošenju zaključaka na temelju istraživanja. U skladu s navedenim činjenicama koncipiran je jedinstveni ispit u tri dijela koji je sadržavao ispit iz Biologije, Kemije i Fizike. Po četvrtina pitanja na ispitu bila je vezana uz svaki pojedini predmet, a preostala četvrtina odnosila se na interdisciplinarne zadatke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Kemija, Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar

Citiraj ovu publikaciju

Vicković, Ivan; Vrkljan, Petar; Ćurković, Natalija
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije, Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010 (monografija)
Vicković, I., Vrkljan, P. & Ćurković, N. (2010) Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
@book{book, year = {2010}, pages = {46}, keywords = {national exam, science, qualitative analysis}, isbn = {978-953-7556-20-4}, title = {Qualitative analysis of primary school exams conducted in 2008: science}, keyword = {national exam, science, qualitative analysis}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }